Vodeća svjetska konzultantska agencija Interbrand upravo je objavila listu 100 najvrjednijih svjetskih kompanija za 2023. godinu.
Prestižna lista ne pokriva samo automobilski, već i tehnološke, ugostiteljske, modne i mnoge druge sektore.
Interbrandsova studija otkriva da su na čelu i dalje tehnološke kompanije Apple, Microsoft i Amazon, no među prvih deset svoje su mjesto pronašle i tri automobilske marke.
Drugu godinu zaredom Toyota je zauzela šesto mjesto na Interbrandovoj prestižnoj listi Global Best Brands 2023., ispred Mercedesa koji je bio sedmi i tako napredovao za jedno mjesto u odnosu na 2022. godinu.
Iza njih je BMW koji je zauzeo deseto mjesto, popevši se za tri mjesta. Među 20 najvrjednijih kompanija, smjestila se još samo Tesla koja je ponovno zauzela 12. mjesto.
Toyota i Mercedes rangirani su bolje od Coca Cole i Nikea, BMW ispred McDonaldsa, a Tesla je primjerice nadmašila Disney i Louis Vuitton.
Na popisu 100 najvrjednijih marki nalazi se još nekoliko proizvođača automobila: Honda (27 mjesto), Hyundai (32), Audi (45), Porsche (47), Volkswagen (50), Ford (51), Nissan (63), Ferrari (70), Kia (88).
Top 10 brendova u 2023. godini:
1. Apple
2. Microsoft
3. Amazon
4. Google
5. Samsung
6. Toyota
7. Mercedes
8. Coca-Cola
9. Nike
10. BMW
Komplatnu listu svih 100 kompanija pogledajte OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....