Jaguar se sprema za svoju električnu budućnost koja bi trebala početi vrlo skoro. Jaguar namjerava do kraja godine prestati proizvoditi sve benzince i dizelaše, a sada se tvrtka oprašta od jednog od svojih najuspješnijih modela, SUV-a F-Pacea. Njegov odlazak će obilježiti dva nova posebna izdanja.
Prvo izdanje nazvano je 90th Anniversary Edition. Ono slavi "devet desetljeća inovacija i proizvodnje motora s unutarnjim izgaranjem", ističu u Jaguaru. Model ima mnoge R-Dynamic stilske elemente kao i dijamantno tokarene aluminijske naplatke, panoramski stakleni krov te tehnologiju kamere 3D Surround. Kupci će također dobiti luksuzni interijer sa sportskim sjedalima, kontrastnim šavovima, aluminijskim ukrasima i stropom boje ebanovine.
F-Pace 90th Anniversary Edition nudit će se u raznim verzijama (S, SE, HSE) i može biti opremljen nizom različitih motora uključujući dizelske motore s četiri i šest cilindara. Kupci se također mogu odlučiti za plug-in hibridnu varijantu koja ima električni doseg od 64 km.
Na vrhu linije F-Pace je SVR 575 Edition, koji odaje počast motoru s unutarnjim izgaranjem svojim snažnim kompresorskim V8 strojem obujma pet litara. U posebnoj izvedbi ovaj motor razvija 575 KS, što je 25 KS više od uobičajenog modela. Okretni moment je 700 Nm, a automobil do 100 km/h može ubrzati za samo 4 sekunde.
Osim nadograđenog motora, SVR 575 Edition ima crne detalje i 22-inčne kovane aluminijske naplatke s dvobojnom završnom obradom. U unutrašnjosti su sjedala presvučena kožom Suedecloth i Windsor, grijana i hlađena s električnim podešavanjem na 14 načina. Upravljač krasi SVR oznaka, dok je aluminijska obloga jedinstvena za SVR modele.
F-Pace 90th Anniversary Edition i SVR 575 Edition su od ovog tjedna dostupni za narudžbe na našem tržištu, no cijene još nisu objavljene.
Iako će se F-Pace prestati proizvoditi kasnije ove godine, ostat će upisan u povijesti marke kao njihov prvi SUV i jedan od najuspješnijih modela svih vremena. Više od 328.000 F-Pacea je napravljeno od kada je model lansiran 2015. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....