SPAVAJU MIRNO

Izvršni direktor kaže da je Ferrari dobar u izradi auta: ‘Proizvodit ćemo uzbudljive EV-ove‘

Vigna se pridružio Ferrariju nakon što je napustio europsku tehnološku tvrtku i dobio je zadatak da ga vodi u novo električno doba

2022. Ferrari SF90 Stradale

 Ferrari

Nedavno imenovani izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna smatra da proizvođač automobila "duboko razumije" dinamiku vozila i da će moći napraviti uzbudljivo električno vozilo unatoč dodatnoj težini baterija.

"U smislu pogona, u smislu... dinamike vozila, možemo upravljati ovom dodatnom težinom", rekao je Vigna za CNBC u intervjuu. "Istina je, imamo nekoliko stotina kilograma više od običnog automobila s unutarnjim izgaranjem za istu vrstu konjskih snaga, ali ono što me stvarno umiruje je činjenica da imamo duboko razumijevanje dinamike vozila".

image

2022. Ferrari 296 GTS

Ferrari

Vigna se pridružio Ferrariju nakon što je napustio europsku tehnološku tvrtku i dobio je zadatak da vodi proizvođača automobila u novo električno doba. Izvršni direktor se oslanjao na to iskustvo, objašnjavajući da talijanski proizvođač superautomobila već proizvodi uzbudljiva vozila unatoč ograničenjima trenutne proizvodnje.

"Razmotrite danas, mnogi automobili imaju, više ili manje, pristup istim elektroničkim čipovima", rekao je Vigna. "Ali mi u Ferrariju, inženjeri u Ferrariju, sposobni smo pružiti nešto što je jedinstveno, što je prepoznatljivo".

image

Ferrari 296 GTB

Ferrari

Unatoč svom optimizmu, Vigna je još uvijek bio jasan u pogledu budućnosti, priznajući da će prijelaz na električnu energiju biti "izazov". Tvrdio je, međutim, da će to također biti prilika da se napravi nešto novo i uzbudljivo i izrazito Ferrarijevo unatoč tome što nema V12.

Proizvođač automobila već proizvodi dva plug-in hibridna vozila, uključujući 296 GTB i SF90 Stradale, i planira predstaviti svoje prvo potpuno električno vozilo 2025. godine. 2026. želi da 55 posto njegove ponude bude hibridno, 5 posto potpuno električno, a samo 40 posto s unutarnjim izgaranjem.

image

Ferrari BR20

Ferrari

Proizvođač automobila očekuje da će vozila s unutarnjim izgaranjem činiti samo 20 posto njegove ponude do 2030. Potpuno električna i plug-in hibridna vozila, u međuvremenu će činiti 40 posto do istog datuma.

Kako bi osigurali da su ta električna vozila dovoljno dobra da nose Ferrarijevu značku i da je njihova vozna dinamika što bolja, tvrtka će proizvoditi njihove baterije u Maranellu u Italiji. “Ručno izrađeni baterijski moduli bit će integrirani u šasiju automobila u procesu usmjerenom na smanjenje težine vozila”, rekao je Ferrari ranije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 18:31