U Münchenu su u razmatranje uzeli prestanak proizvodnje nekih pogonskih strojeva na fosilna goriva, u prvom redu čuvenog V12 benzinca koji se ugrađuje u top model M760Li te quad-turbo dizelaša u modelima 750d i 550d, što je već vrlo izvjesno, no iz programa će se izbaciti i mali 1,5-litreni trocilindarski turbo dizelaš (Mini Cooper D).
Šef razvoja BMW-a Claus Frölich najavljuje kako se razmatra i sudbina moćnog 4.4-litrenog V8 biturbo motora iz SUV modela i limuzine M5.
Frölich je tako za Automobile News Europe izjavio kako će se četverocilindrični i šestcilindrični dizelaši u programu BMW-a zadržati još desetljećima, dizelaši najmanje 20 godina, a benzinci 30 i više.
Kraj za V12 stroj je zapravo očekivan jer ne samo da je teško doseći niske vrijednosti CO2 već i zato što se malo traži na tržištu, a proizvodnja je vrlo skupa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....