TEHNOLOGIJA

Indukcijsko punjenje: Evo kako električni Fiat 500 vozi kilometrima bez trošenja baterije

To je sjajno jer znači da bi na autocestama s tehnologijom indukcijskog punjenja raspon električnih vozila mogao biti beskonačan

Testiranje induktivnog punjenja, Arena Del Futuro

 Stellantis

Stellantisov rad na budućnosti vožnje nastavlja se na "Arena del Futuro", eksperimentalnoj cesti na kojoj se testira induktivno punjenje. Proizvođač automobila najavio je da je uspio postići razine učinkovitosti slične onima na stanicama za brzo punjenje.

I zaista, čini se da je Stellantis uspio da električni Fiat 500 putuje brzinom kaona autocesti bez korištenja energije pohranjene u njegovim baterijama. Testovi intenziteta magnetskog polja dodatno su dokazali da to može učiniti bez ikakvog utjecaja na vozača.

image

Testiranje induktivnog punjenja, Arena Del Futuro

Stellantis

To je sjajno jer znači da bi na autocestama s tehnologijom indukciskog punjenja doseg električnih vozila mogao biti beskonačan. Stellantis radi na ovoj tehnologiji s nekoliko partnera.

Postrojenje za ispitivanje, smješteno u Chiariju u Italiji, koristi sustav zavojnica smještenih ispod asfalta koji prenosi energiju izravno na automobile, autobuse i kamione kada su opremljeni posebnim prijemnikom. Ta energija ide izravno s ceste na elektromotore, dopuštajući im da voze bez da se baterija isprazni.

“Arena del Futuro” koristi istosmjernu struju (DC) za smanjenje gubitaka energije tijekom procesa distribucije energije.

Također omogućuje graditeljima cesta da koriste tanje kabele koji su izrađeni od aluminija umjesto bakra, koji je jeftiniji i lakši za nabavu. Proizvođač također obećava da nema izloženih kabela, što ljude čini sigurnim da hodaju po cestama opremljenim ovom tehnologijom unatoč električnom polju.

image

Testiranje induktivnog punjenja, Arena Del Futuro

Stellantis

“Naš dugoročni strateški plan, Dare Forward 2030., temelji se na premisi o donošenju "najsuvremenije slobode mobilnosti svima, a ovaj projekt je sama bit onoga kamo idemo kao tvrtka", rekla je Anne-Lise Richard, voditeljica globalne poslovne jedinice e-mobilnosti u Stellantisu.

“Ovi zajednički projekti su uzbudljivi koraci dok radimo na postizanju duljeg vijeka trajanja baterije, manje anksioznosti dometa, veće energetske učinkovitosti, manje veličine baterije, izvanrednih performansi te manje težine i troškova".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 21:00