Ferrari je predstavio nasljednika Superfasta, koji kao i njegov prethodnik ima vrlo jasno ime - 12Cilindi. Novi superautomobil iz Maranella sprijeda ima ogromni V12 motor bez ikakvih turbopunjača i elektrifikacije.
Novi 12Cilindri nudit će se u coupe verziji i kao kabriolet tradicionalnog naziva Spider. Pokreće ga 6,5-litarski atmosferski V12, kao i prethodnika, No u novom modelu njegova snage je povećana na 830 KS. Modifikacije na motoru omogućile su mu da se vrti do nevjerojatnih 9500 okretaja te da svoju maksimalnu snagu razvija na jednako vrtoglavih 9250 okretaja u minuti. Maksimalni okretni moment je 678 Nm pri 7250 okretaja u minuti. Ovaj motor je uparen s osmerostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.
U odnosu na prethodnika motor je dobio klipnjače od titana koje smanjuju rotirajuću masu za 40 posto u usporedbi s čeličnim klipnjačama. Ferrari je također koristio novu aluminijsku leguru za klipove i ugradio je rebalansiranu i lakšu radilicu. Krivulja okretnog momenta je optimizirana pri svim brzinama motora, a instaliran je i novi softver za prilagodbu maksimalnog dostupnog okretnog momenta ovisno o odabranom stupnju prijenosa.
Novi 12Cilindri do 100 km/h ubrzava za 2,9 sekundi, a 200 km/h iz mjesta dostiže već za 7,9 sekundi. Spider je s 1620 kilograma nešto teži od coupea (1560 kg) pa su mu i ubrzanja malo skromnija: 2,95 sekundi do 100 i 8,2 sekunde do 200 km/h. Maksimalna brzina oba modela je 340 km/h.
Novi 12Cilindri izgleda prilično drugačije od ostalih aktualnih Ferrarija. Sprijeda podsjeća na kultni 365 GTB/4 Daytona s oštrim prednjim svjetlima i zatvorenom maskom između njih. Ferrari navodi da novi model ima "sofisticiraniji" dizajnerski jezik od 812 Superfasta s fokusom na čiste linije i "mišićavije" proporcije.
Automobil ima mnogo sofisticiranih aerodinamičkih elemenata. Aktivni elementi straga povećavaju potisnu silu između 60 i 300 km/h. Tu je i specijalno dizajnirano podvozje kako bi se maksimalno povećao potisak te rešetke iza prednjih kotača koje pomažu smanjiti nadtlak u motornom prostoru. Tri para generatora vrtloga nalaze se ispod prednjeg kraja, kao i u modelu 812 Competizione.
Automobil ima sustav neovisnog upravljanja na četiri kotača, poput onog na 812 Competizione. Na naplatcima od 21 inča kupci mogu odabrati gume Michelin Pilot Sport S5 ili Goodyear Eagle F1 Supersport dimenzija 275/35 ZR21 sprijeda i 315/35 ZR21 straga. Oba modela guma su specijalno razvijena za ovaj automobil. Automobil ima i gotovom idealnu raspodjelu mase: 48,4 posto sprijeda i 51,6 posto straga.
Novi 12Cilindri ima sustav kočenja Brake-by-wire kakav je korišten na SF90 Stradale i modelu 296. Novost je i Slide Slip Control 8.0, najnovija verzija složenog sustava koji vozaču omogućuje podešavanje željenog kuta proklizavanja kroz zavoj. Ferrari tvrdi da je ovaj sustav optimiziran i sada može procijeniti prianjanje gume na cesti, što mu omogućuje brzo "učenje" razina prianjanja u stvarnom vremenu.
U unutrašnjosti dominiraju zasloni. U sredini je 10,25-inčni dodirni zaslon Infotainmenta, dok su ispred vozača ogromni digitalni instrumenti na zaslonu od 15,6-inča. Tu je i treći zaslon ispred suvozača koji ima dijagonalu od 8,8 inča. Karakteristični upravljač ima dodirne tipke kao i 296. Ferrari nudi i Burmester audio sustav s čak 15 zvučnika.
U Italiji će novi 12Cilindri koštati od 395.000 eura, dok će se za Spider verziju trebati platiti od 435.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....