PREMIJERA

Ikona iz 1960-ih modernog vremena: AC predstavio novu Cobru s karoserijom od karbonskih vlakna

AC je radikalno unaprijedio svoj najpoznatiji sportski automobil najsuvremenijim materijalima i modernom tehnologijom

2024. AC Cobra GT Roadster (digitalni prikaz)

 AC

Britanska tvrtka koja se udružila s Carrollom Shelbyjem kako bi stvorila originalnu Cobru, radikalno je unaprijedila svoj najpoznatiji sportski automobil najsuvremenijim materijalima i modernom tehnologijom, bez posljedica s ikoničnom siluetom "zmije".

image

2024. AC Cobra GT Roadster (digitalni prikaz)

AC

AC Cobra GT Roadster vrijedan 285.000 funti (322.000 eura) neće biti u potpunosti otkriven do travnja, ali tvrtka je izbacila nekoliko slika svog novog automobila kako bi popratila tehničke detalje koji naglašavaju koliko je radikalno drugačiji ispod kože.

Možda je najupečatljiviji tehnički detalj međuosovinski razmak od 2570 mm, što je 284 mm duže od originalne AC Cobre Mk IV, dok se ukupna duljina povećala samo za 110 mm. AC kaže da dodatni milimetri između osovina poboljšavaju unutarnji prostor, a širi trag poboljšava upravljivost i vjerojatno pomaže uravnotežiti dodatnu duljinu kako bi se očuvao klasični izgled Cobre.

image

2024. AC Cobra GT Roadster (digitalni prikaz)

AC

Tijelo je izrađeno od ugljičnih vlakana i postavljeno je na bazu s ekstrudiranim aluminijskim prostornim okvirom za koju AC tvrdi da je i lagana i kruta, a unutrašnjost će sadržavati analogne instrumente pojačane digitalnim staklenim zaslonima i ručno dorađenim detaljima za koje tvrtka kaže da nikad prije nisu viđeni.

image

2024. AC Cobra GT Roadster (digitalni prikaz)

AC

Popis standardne opreme također je bliži onome što biste očekivali od modernog automobila nego onog rođenog u 1960-ima. Izvorna Cobra čak nije imala prozore na "rolanje", ali njezina moderna istoimenica imat će električne podizače, kontrolu klimatizacije, električni servoupravljač, 21-inčne naplatke i infotainment sustav sa satelitskom navigacijom.

AC već proizvodi Cobre klasičnog izgleda s električnim pogonom, ali na sreću GT Roadster ostaje uz tradicionalni V8 kojeg isporučuje Ford. AC kaže da verzija 5,0-litrenog Coyotea razvija do 663 KS i 575 Nm okretnog momenta, pri čemu stotku hvata u 3.4 sekunde.

image

2024. AC Cobra GT Roadster (digitalni prikaz)

AC

Autocar izvještava da će dostupna biti i "blaža" verzija. Fordova veza sa sobom donosi opciju automatskog mjenjača s 10 stupnjeva prijenosa, no kupci će također moći odabrati ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa za autentičnije iskustvo Cobre.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 06:35