Hyundai je prvotno predstavio drugu generaciju Kone krajem prošle godine podijelivši nekoliko fotografija bez odlaska u previše detalja. Srećom, sada je dostupna proširena fotogalerija i dolazi zajedno s dodatnim tehničkim specifikacijama. Napokon možemo dobro pogledati iznutra i izvana kako bismo otkrili koliko se crossover promijenio u relativno kratkom vremenskom roku otkako je originalni model pušten u prodaju prije manje od šest godina.
Veća od svoje prethodnice, Kona 2024. dobiva međuosovinski razmak produžen za 60 milimetara na 2660 mm. Ukupna duljina povećana je za 145 mm na 4350 mm, dok je širina sada 1825 mm. S 17-inčnim naplatcima, subkompaktni crossover visok je 1580 mm. Proporcije EV-a trebale bi biti prilično slične budući da će koristiti istu platformu.
Kod kuće u Južnoj Koreji, Hyundai namjerava prodavati novu Konu s atmosferskim 2,0-litrenim benzinskim motorom koji proizvodi 147 konjskih snaga i 180 Newton-metara okretnog momenta koji se na kotače isporučuje putem CVT-a. 1,6-litreni turbo motor proizvodit će 195 KS i 265 Nm u kombinaciji s osamstupanjskim automatikom.
Što se hibrida tiče, koristi prilagođeni 1,6-litreni motor koji radi zajedno s električnim motorom kako bi pružio impresivno ubrzanje i visoku učinkovitost". Kombinirana snaga procijenjena je na 139 KS i 265 Nm koji se šalju na cestu kroz šesterostupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom.
Što se tiče praktičnosti, obujam prtljažnika s preklopljenim stražnjim sjedalima iznosi 723 litre. Hyundai također ističe najbolji prostor za ramena u klasi za putnike na stražnjim sjedalima i programabilna električna stražnja vrata koja vlasnicima omogućuju odabir visine otvaranja, pa čak i brzine otvaranja i zatvaranja.
Podržana su memorijska sjedala, bežično punjenje i OTA ažuriranja, zajedno s NFC tehnologijom za pretvaranje vašeg pametnog telefona ili pametnog sata u digitalni ključ. Kabina bi trebala biti tiša nego prije zahvaljujući dodatnom materijalu za prigušivanje zvuka, dvoslojnom zvučno izolacijskom staklu na vjetrobranskom staklu, debljem podnom tepihu i gumama za upijanje zvuka za 19-inčne kotače.
Iako Kona druge generacije sada ima par 12,3-inčnih zaslona, još uvijek imate puno fizičkih tipki na središnjoj konzoli za brzi pristup često korištenim funkcijama. Rekli bismo da je ovaj raspored najbolji od oba svijeta, a ne da sve trpamo u infotainment ili zatrpavamo nadzornu ploču s previše fizičkih kontrola.
Hyundai planira pružiti daljnje informacije o globalnom modelu u ožujku kada ćemo saznati više i o električnoj izvedbi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....