U prvom polugodištu uvezeno je (ili iz zemalja Europske unije uneseno, da poštujemo nespretnu službenu pravnu formulaciju) i prodano 32.008 rabljenih automobila, što je 40,3 posto više od koronom pogođene 2020. (22.813 primjeraka), ali 10,1 posto manje nego posljednje normalne 2019. godine (35.590 auta).
Najviše rabljenih i dalje dolazi iz Njemačke, a potom iz Austrije, Italije, Francuske i zemalja Beneluxa. Nešto manje uvozi se iz Slovenije, malo i iz Švedske, a nastavljen je i trend uvoza, uglavnom većih trgovačkih tvrtki, iz srednje Europe - Češke, Slovačke i Poljske. Zašto? Zbog krize koja je ostavila traga i u bogatijim zapadnim zemljama, u kojima se dio kupaca, umjesto na kupnju novog auta (prodaja novih u Njemačkoj je lani u minusu od 27 posto, u Francuskoj 23, u Italiji 19 posto…) sve češće odlučuje na rabljeni, pa se zato i tamo sve teže pronalaze sačuvani i održavani primjerci, isplativi za uvoz.
Što se tiče modela, ništa posebno nova. Golf TDI Sedmica ostaje kralj uvoza, a promjene kod ostalih zbivaju se tek za poneko mjesto gore ili dolje, ovisno o tome i kako je koji veći uvoznik uhvatio povoljnu flotu službenih automobila, na nekoj od inozemnih dražbi. U premium klasi ovaj put najviše uvoza ima Audi A4, ispred BMW-a serije 3 i Mercedesa C-klase.
MARKA
1. Volkswagen 5411
2. Renault 3981
3. BMW 2748
4. Audi 2437
5. Mercedes 2425
6. Ford 2153
7. Opel 1762
8. Peugeot 1736
9. Škoda 1354
10. Nissan 1015
UKUPNO 32.008
MODELI
1. VW Golf 2510
2. Renault Megane 1211
3. VW Passat 1115
4. Renault Clio 1091
5. Audi A4 864
6. BMW 3 847
7. Ford Focus 798
8. Nissan Qashqai 743
9. Opel Astra 737
10. Škoda Octavia 725
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....