Ljubitelji automobila bez problema će prepoznati svaki logo automobilskih kompanija. Ustvari, teško bi bilo pronaći vozača koji ne prepoznaje trokraku zvijezdu, četiri prstena ili propetog konjića.
Svaka ‘značka‘ šalje neku poruku, a osim što osigurava vizualni identitet marke, taj simbol pruža i trenutnu prepoznatljivost svih modela kompanije.
Iznimka nije niti Hyundai, čiji logo u obliku slova ‘H‘ krasi sve modele.
No, što slovo ‘H‘ zaista predstavlja?
Prema službenoj verziji korejske marke, njihov logo ne znači Hyundai, nego ima skrivenu poruku.
Radi se o stiliziranoj verziji slova ‘H‘ koja predstavlja dvoje ljudi - predstavnika marke koji se rukuje s potencijalnim kupcem.
Korejci tvrde da su time htjeli dodatno naglasiti blisku suradnju između kompanije i kupaca.
Iako je Hyundai u početku bio zabrinut da bi se njihov logo mogao ‘sudarati‘ s logom Honde, Korejci su procijenili da je razlika dovoljno velika.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....