Elektro vozila, autonomna vozila, golemi multimedijski ekrani ili umjetna iteligencija kao pomoć u vožnji pojmovi su koji su se najviše izgovarali na ovogodišnjem izadnju uglednog salona u Detoritu. Dakle, već nam je sam početak godine otvorio prozor u budućnost i potvrdio da se svi najveći igrači već sada vrlo ozbiljno pripremaju za svijet bez fosilnih goriva i za samovozna vozila. Potvrdili su to i brojni ovogodišnji koncepti i vizije budućnosti, no nedostajalo nije ni serijskih modela koji će već sutra u izloge salone poput Lexusove krstarice LS, Audija SQ5 ili Tigurana sedmerosjeda.
Čast sportaša srećom branili su Mercedes s osvježenom linijom AMG GT i novom E-klasom coupe, a mogli smo vidjeti i sportske automobile proizvođača od kojih inače nismo navikli na takve modele, pa je tako Kia predstavila svoj najsnažniji model ikad pod nazivom Stinger. Uglavnom, pogledajte naš pregled noviteta u velikoj fotogaleriji s izdvojenim najvažnijim novitetima koje smo već posebno obradili poput Audija Q8 Concept i SQ5, Kije Stinger, Mercedesa GLA, VW Tiguana i I.D. Buzz Concepta i Lexusa LS...
Foto: Newspress
GENESIS G80 SPORT
Agresivnom dizajnu pridonose naglašeni branici, masivna prednja maska, 19-inčni naplatci i četiri nastavka auspuha. Da bi performanse pratile izgled brine se 3,3-litreni V6 motor snage 365 KS uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Kupci će moći nadoplatiti za pogon na sva četiri kotača.
INFINITI QX50 Concept
Uz atraktivan dizajn koji bi trebao ostati sličan i kad dođe u serijsku proizvodnju, najveća novost je inovativni motor koji objedinjava snagu i učinkovitost. Naime, Infiniti prvi u serijsku proizvodnju uvodi promjenjivi omjer kompresije zahvaljujući kojem će njihov moderni četverocilindraš ozbiljno uzdrmati tržišni status klasičnih benzinskih, a još više dizelskih motora...
VW Tiguan 7 sjedala
Tiguan za američko tržište dolazi s 11.2 cm većim međuosovinskim razmakom, dakle osnovu na kojoj u Europi vozi Škoda Kodiaq. To povećanje omogućilo je ugradnju opcije pomicanja drugog reda sjedala, kao i trećeg reda sjedala. Kod verzija s prednjim pogonom treći red dolazi serijski, dok se kod verzija s pogonom na sva četiri kotača on mora nadoplatiti. Zanimljivo da će u ponudi biti samo jedan motor- 2.0 TFSI snage 184 KS.
NISSAN Vmotion 2.0 Concept
Koncept futurističkog dizajna predstavlja budućnost dizajna Nissan modela. Prednja maska ima "V" oblik prema čemu je koncept i dobio ime. Opremljen je sustavom autonomne vožnje. U unutrašnjosti također vlada futuristički, ali minimalistički dizajn. Prevladavaju drveni elementi i koža, a dojam prostranosti dodatno pojačava panoramski krov s duplim staklom. Iako još ništa nije potvrđeno, ako je gledati po dimenzijama, ovo bi moglo biti dizajnersko usmjerenje za novu Altimu.
LEXUS UX Concept
Lexus UX predstavlja Lexusovu viziju malog SUV-a, koji postaje sve popularniji segment tržišta. Dizajniran od steane ED2 dizajnerskog centra na jugu Francuske, cilja na mlade urbane vozače diljem svijeta. Iako nisu poznati detalji, pretpostavlja se da je baziran na platformi Toyote C-HR. Lexus je nedavno u SAD-u zaštitio nazive UX 200, UX 250 i UX 250h što daje naslutiti kako će, kada dođe u proizvodnju, biti ponuđeni 2,0 i 2,5-litreni turbo motori, kao i hibridna verzija.
LEXUS LS
Nova generacija luksuzne limuzine LS ističe se hrabrim, modernim dizajnom. Ispod poklopca se nalazi 3,5-litreni V6 motor koji je napravljen u suradnji s odjelom zaduženim za F1 tehnologiju. Tako u Lexusu tvrde da nudi snagu V8 motora bez žrtvovanja efikasnosti, a uz to minimizira buku. Ukupna snaga iznosi 415 KS uz 600 Nm okretnog momenta što rezultira ubrzanjem do 100 km/h za 4,5 sekundi. Novi LS bit će prva serijska limuzina u koju će biti ugrađen 10-stupanjski automatski mjenjač (iz novog Lexusovog modela LC 500).
TOYOTA Camry
Najprodavaniji auto u SAD-u 15 godina zaredom dobio je novo lice. U odnosu na model iz 2011. godine, novi Camry izgleda agresivnije i zanimljivije. Unutrašnjost je također izmijenjena, a ističe se 8-inčni središnje postavljeni zaslon. Camry će biti opremljen mnogobrojnim sustavima sigurnosti. Osma generacija ovog modela rezerviranog za Amerikance bit će dostupna s tri motora. Prvi je 2,5-litreni četverocilindraš, zatim slijedi 3,5-litrenim V6, a tu je naravno i hibridna verzija. Vjerujemo kako će uz poboljšani dizajn i kvalitetu Camry vrlo lako naći put do velikog broja kupaca.
AUDI SQ5
Vizualne promjene u odnosu na standardni Q5 nisu pretjerane. Crna prednja maska i detalji, aluminijski retrovizori i stražnji nastavci auspuha glavne su komponente po kojima se ovaj model, uz naravno poznati znak SQ5, može distancirati od "običnog modela". A kako SQ5 nije samo šminker dokazuje 3.0 TFSI V6 motor snage 354 KS koji ovaj SUV tjera do stotke za 5,1 sekundi.
VOLKSWAGEN I.D. BUZZ Concept
Koncept je pogonjen s dva elektro motora ukupne snage 369 KS, što mu omogućava ubrzanje do stotke za 5,1 sekundi. S jednim punjenjem može odraditi čak 600 km, a da stvar bude bolja, u Volkswagenu tvrde da 80 posto baterije može biti napunjeno za samo pola sata. Najzanimljivije su tvrdnje Volkswagena da bi se ovaj model trebao naći u proizvodnji oko 2025. godine.
KIA STINGER
Kia je predstavila svoj najsnažniji model pod nazivom Stinger. Dizajneri su se potrudili oko ovog modela, pa 4,83 metra duga limuzina djeluje vrlo agresivno i sportski. Ipak, najbitnija stavka kod ovog auta je ispod poklopca- 3,3-litreni V6 motor s dva turbo punjača razvija 370 KS uz 510 Nm okretnog momenta, a uparen je s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Najbrža Kia do stotke stiže za 5,1 sekundi, dok je maksimalna brzina 269 km/h. Uz to, ima stražnji pogon.
GAC GS7
Kineski proizvođač optimisitčan je oko ulaska na tržište SAD-a, iako još mora dobiti određene certifitkate i uspostaviti mrežu prodajnih salona. Nijedan kineski proizvođač dosad nije uspio u tom naumu, ali u GAC-u su sigurni kako će do 2018. ili najkasnije 2019. godine biti na tržištu SAD-a. A s promidžbom su krenuli dosta agresivno predstavivši čak 3 modela: GS7, GE3 i EnSpirit. GS7 je SUV dužine 4730mm koji predstavlja perjanicu ponude. GE3 je manji elektirični SUV koji navodno ima domet od 300 km, dok EnSpirit predstavlja koncept koji kombinira linije sedana, SUV-a i kabrioleta....
AMG GT
Nakon što je na tržištu manje od tri godine, AMG GT dobio je osvježeno lice, novu verziju kao i specijalnu verziju. Tako je, što se izgleda tiče, najveća novost redizajnirana prednja maska. Tu je i verzija GT-C o kojoj će uskoro biti više informacija. Povodom obilježavanja pola stoljeća AMG-a, tu je i posebna verzija "Edition 50"
VW ATLAS
Rezerviran za tržište SAD-a na kojem starta od 30 tisuća dolara. Budući da je Volkswagen odustao od dizela u SAD-u iz svima dobro poznatih razloga, motori su benzinski, 2,0-litreni turbo motor snage 234 KS i 3,6-litreni snage 280 KS. Obje inačice dolaze s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....