NOVITET

FOTO: STIGAO OSVJEŽEN KIA RIO Blagi redizajn krije značajne novosti ispod lima po pitanju multimedije i sigurnosti te po prvi put mild-hibridne motore

 
 Kia

Rio četvrte generacije dobio je blagi redizajn izgleda te značajna unapređenja sadržaja ispod lima što uključuje poboljšanu sigurnost, najmoderniju multimediju te,

po prvi put u nekom Kia modelu, 48-voltni blagi hibridni sustav. Sprijeda osvježeni Rio privlači pažnju "umivenim" licem s novom rešetkom hladnjaka, širim i atraktivnijim prednjim branikom te farovima s novom grafikom i LED žaruljama.

Nove su i dvije boje Perennial siva i Sporty plava čime se ukupan broj boja na izbor popeo na devet.

Vanjska osvježenja zaokružuju novi 16-inčni alu naplaci u dizajnu s osam krakova. Za uljepšavanje na sredini životnog vijeka, rekli bismo - sasvim dovoljno što se izgleda tiče.

Iznutr te digitalni zaslon instrumentne ploče veće razlučivosti od 4.2 inča. Osim toga tu je novi multimedijalni sustav koji uključuje Bluetooth povezivost, bežični Apple CarPlay i Android Auto.

Na koncu, novi dizajn presvlaka s atraktivnijim kombinacijama boja, dodaci od imitacije ugljičnih vlakana te mogućnost podešavanja vozačkog sjedala, točka su na "I" kod uređenja kabine.

Ono važnije jest činjenica da je osvježena Kia Rio prvi model marke koji pokreće mild-hibridna tehnologija (MHEV).

Pod nazivom EcoDynamics + udruženi su novi Smartstream“ 1,0-litarski T-GDi motor (turbopunjeni benzinski motor s izravnim ubrizgavanjem) s 48 V MHEV sustavom za povećanje efikasnost i smanjenja potrošnje goriva pomoću "electric torque" asistencije te regenerativnog kočenja.

Novi SmartStream motori dostupni su s istom snagom kao i prethodni Kappa motori sa 100 KS ili 120 KS s tim da snažniji motor sada nudi 16 posto veći moment od 200 Nm.

Oba mild- hibridna pogona bit će opremljena sustavom Drive Mode Select koji se sastoji od Eco, Sport i Normal načina rada.

Novi Rio EcoDynamics + je također jedan od prvih modela iz Kije koji je predstavio novi inteligentni ručni mjenjač (iMT). Umjesto mehaničkog povezivanja, spojkom iMT-a upravlja se elektronički.

Osim dva EcoDynamics + mild-hibrida, kupci se također mogu odlučiti za konvencionalne benzinske motore i to 1.0-litreni turbo T-GDi motor od 100 KS te 1,2-litreni od 84 KS.

Motor s turbopunjačem standardno je dostupan sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok je 7-stupanjska mjenjač s dvije spojke (7DCT) opcija, a unaprijeđen je i start&stop sustav.

Što se tiče sigurnosti novi Kia Rio stiže s najnovijim naprednim sustavima pomoći u vožnji (ADAS), kao što su pomoć pri sprječavanju sudara, prepoznavanje pješaka, vozila i biciklista, pomoć za održavanju u traci, te upozorenje na vozilo u "mrtvom kutu".

Usto, dostupni su i sustav za izbjegavanje s vozilom u mrtvom kutu, upozorenje na prekoračenje brzine, pametan tempomat i brojne druge.

Novi Rio na tržište stiže najesen i čini se kako je gradski Korejac više nego dobro opremljen za bitku za svakog kupca s etabliranom europskom konkurencijom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 06:24