Hyundai je pokazao redizajnirani Santa Fe i premda korejski proizvođač automobila tek treba objaviti sve specifikacije svog velikog SUV-a, novi je dizajn predstavljen u cijelosti.
Kao što je pokazao nedavni teaser, novi je Santa Fe izgleda prilično drugačije od modela na odlasku, a iako nije riječ o potpuno novoj generaciji, s novim licem djeluje bitno drugačije.
Vizualne izmjene započinju na prednjem kraju gdje je sada smještena nova široka rešetka s dva različita dizajna mrežice. Ne samo da rešetka sada djeluje poprilično upečatljivo, već su sada s obje strane integrirana i glavna prednja svjetla. Tu su naravno i dnevna svjetla u obliku slova T.
Novi se Santa Fe osada može dobiti s naplacima od 20 cola, kao i više drugih s novim dizajnom u dimenzijama od 18 i 19 cola. Straga pronalazimo svjetla s novom grafikom koja su spojena svjetlosnom trakom.
U press materijalima stoji kako se osvježeni Santa Fe temelji na Hyundai platformi treće generacije, naglašavaju se brojna poboljšanja, posebice po pitanju performansi, arhitekture ovjesa, praktičnije uporabe, potrošnje i sigurnosti.
Poboljšane su i vozne osobine, upravljanje, kao i zvučna izolacija, navodi se u informacijama za medije.
Također se navodi i da su učinjena značajna poboljšanja u slučaju kolizije, između ostalog i zahvaljujući konstrukciji karoserij sada s izdržljivijom vrstom čelika što omogućuje Santa Feu da bolje apsorbira utjecaj sudara minimizirajući deformaciju putničkog prostora.
Novosti ima i u kabini korejskog SUV-a: novi je 10,25-inčni središnji zaslon multimedije osjetljiv na dodir zaslon dok se ispred vozača sada nalazi 12,3-inčni ekran potpuno digitalnih instrumenata.
Sam izgled središnje konzole također je znatno drugačiji nego prije, količina tipki je minimalizirana, a tamo gdje je nekad stajala ručica mjenjača sada su velike tipke za biranje stupnjeva prijenosa.
Svi modeli Santa Fea odsad dolaze s elektronskom selekcijom odabira pogona "Terrain Mode" koji omogućava vozačima da samostalno prelaze kroz ponuđene režime kako bi maksimalno iskoristili HTRAC pogon na sve kotače. Među dostupne načine uključuju modove pijesak, snijeg i blato, eko, sport, udobnost i smart.
Jedna stvar koju Korejci nisu otkrili jesu dostupni motori za osvježeni model, no potvrđeno je kako će se prvi put nuditi s hibridnim i plug-in hibridnim pogonskim strojevima. Osvježeni model u Europi će biti dostupni od rujna mjeseca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....