Posljednje generacija Tiguana veća je od svog prethodnika, međutim za Amerikance je to i dalje malo. Zato su u Volkswagenu odlučili ponuditi verziju s 11.2 cm većim međuosovinskim razmakom, dakle osnovu na kojoj u Europi vozi Škoda Kodiaq. To povećanje omogućilo je ugradnju opcije pomicanja drugog reda sjedala, kao i trećeg reda sjedala. Kod verzija s prednjim pogonom treći red dolazi serijski, dok se kod verzija s pogonom na sva četiri kotača on mora nadoplatiti.
Foto: Volkswagen
U unutrašnjosti je moguće dobiti digitalni kokpit i novi multimedijski sustav koji uključuje opcije poput Apple Car Play-a, Android Auto i MirrorLink. Tu je i opcija premium glazbenog sustava Fender. Za sigurnost se brinu poznati sustavi poput sustava upozorenja za prelazak trake, adaptivnog tempomata, upozorenja na prepreke i autonomnog kočenja u nuždi. U ponudi će biti samo jedan motor, naravno benzinac budući da je Volkswagen odlučio prestati proizvoditi dizelske inačice za američko tržište. Tako će produženog Tiguana pokretati 2.0 TFSI snage 184 KS. Šef Volkswagena za SAD, Hinrich Woebcken izjavio je kako je ovaj Tiguan odličan primjer kako omogućiti američkim kupcima praktičnost i prostranost koju traže uz zadržavanje dinamičnog izgleda i voznih osobina Volkswagena. Uz ovaj model, Volkswagen se za kupce u segmentu SUV-ova bori i s većim Atlasom o kojem smo već pisali, na Altas ostaje rezerviran za Amerikance dok produženi Tiguan stiže i kod nas.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....