Nakon SUV modela Ateca i Arona, Seat je pokazao prve fotke modela Tarraco i tako upotpunio gamu modela na visokim nogama. Riječ je o najvećem modelu u ponudi španjolskog proizvođača koji dolazi po želji i sa sedam sjedala. Tarraco je blizanac Škode Kodiaq jer je postavljen na identičnu platformu, a i pogonski sklopovi su isti - ispod prednjeg poklopca kucaju motori od 150 do 190 KS upareni s ručnim i DSG mjenjačima. Pritom je pogon izveden na prednje kotače ili na sva četiri kotača ovisno o motorizaciji. Zanimljivost je kako će Seat Tarraco silaziti s proizvodnih traka u njemačkom Wolfsburgu s etiketom Made in Germany.
Foto: Seat
No, njegov izgled ni po čemu ne odaje hladne njemačke gene koji se kriju ispod privlačno oblikovane karoserije koja linijama slijedi one ucrtane u lim broj manje Atece, no sada sve djeluje malo kićenije, ekskluzivnije i posebnije, posebice u detaljima. Najviše se to odnosi na svjetlosnu blendu koja spaja stražnaj svjetla cijelom širinom stražnjeg kraja. Karoserija dugačka 4,74 osim prostrane kabine za putnike osigurava raskošnih 760 litara obujma dok vozač po prvi put u nekom Seatu gleda u potpuno digitalizirani kokpit s velikim 10,3-inčnim zaslonom, dok je u sredini kokpita smješten 8-inčnim ekran multimedije kojim se može upravljati gestama ruku bez dodira ekrana.
U skladu s vremenom: bilo serijski ili uz doplatu i Tarraco se može dobiti sa svom silom sigurnosnih uređaja poput upozorenja na sudar i samostalno kočenje, upozorenje na izlazak iz vozne trake, prepoznavanje pješaka i biciklista, upozorenje na vozila u mrtvom kutu, čitanje znakova, prilagodljiv tempomat... Po pitanju motora Tarraco preuzima pogonske sklopove VW koncerna: dostupna su dva turbobenzinska motora TSI - 1.5 od 150 KS i 2.0 od 190 KS te dva turbodizelska TDI-ja, 2.0 od 150 i 190 KS...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....