Baš kao što smo i očekivali, ekstremna Trophy verzija Renaulta Megane RS osigurava brže otkucaje srca auto entuzijasta. Izvedba koja je složena više za pistu nego za prometnice raspolaže poznatim Cup ovjesom koji je sada još čvršći, dodan je i Torsenov diferencijal s ograničenim proklizavanjem, dok je sustav upravljanja na sva četiri kotača 4Control već poznat iz standardnog RS-a. Naravno, Trophy verzija raspolaže s više snage, konkretno, 1,8-litreni turbo 4-cilindarski benzinac raspolaže s okruglo 300 KS i 400 Nm najvećeg okretnog momenta, ako je motor uparen sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Foto: Renault
Uz 6-stupanjski mjenjač s dvije spojke najveći okretni moment iznosi 420 Nm. Dakle, s 20 KS i 30 Nm viška u odnosu na standardni Megane RS te uz dorađenu turbinu i ispušni sustav poboljšane su i performanse Trophy izvedbe: do 100 km/h sprinta za 5,7 sekundi (za 0,1 sekundu brže). Što se tiče izgleda, za Trophy izvedbu je dodan prednji spliter izveden u F1 stilu, boja karoserija je lakirana u specifičnu Liquid žutu boju, dok su u unutrašnjosti dostupna sportska Recaro školjkasta sjedala od alkantare koja su 2 cm niše postavljena od standardnih, za još bolji smještaj iza volana i sportskiji dojam.
Na razvoju ovog kompaktnog bolida sudjelovao je i Nico Hulkenberg ambasador Renault Sporta. Francuska raketa u salonima će se naći krajem jeseni dok se prve isporuke očekuju tijekom zime. Nadamo se kako će do tada Renaultsport s Trophy izvedbom napasti zavoje "Ringa" kako bi postavili novi rekord za serijske automobile s prednjim pogonom. Podsjetimo, rekord trenutno drži Honda Civic Type R s vremenom 7:43.8. Očigledno, pred nama su uzbudljivi mjeseci...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....