Novi Ford Mustang nije dugo čekao novu generaciju svog najvećeg rivala. Danas je Chevrolet premijerno pokazao novu, šestu generaciju Camara. El Clasico u kategoriji američkih ‘muscle’ sportskih automobila traje od 1966. godine kada je predstavljen prva generacija Camara, a sudeći prema prvim dojmovima novih izdanja, borba za prevlast žešća je no ikada.
Zahvaljujući korištenju aluminijskih komponenti u velikoj mjeri, GM-ov novitet olakšan je za 90 kg, osjetno je poboljšana aerodinamika, a po prvi puta Camaro dolazi s Magnetic Ride Control sustavom upravljanja. Slično kao i izvana, putnička kabina nije previše mijenjana. Evolucija umjesto revolucije donijela je tek drugačije otvore za ventilaciju, LED osvjetljenje, elektronsku parkirnu kočnicu te novi, 8-inčni multimedijski ekran osjetljiv na dodir.
Za pogon osnovnog Camara zadužen je dvolitreni turbobenzinac sa 275 KS i 400 Nm okretnog momenta, slijedi 3.6-litreni V6 sa 340 KS dok najsnažniju SS inačicu pokreće 6.2 litreni V8 koji razvija 455 KS. Svi motori serijski dolaze sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, a opcija je 8-brzinski automatski mjenjač.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....