Novi BMW X1, koji stiže u listopadu, nakon predstavljanja na Frankfurtskom salonu (17. do 27. rujna), zaključuje ciklus velike obnove bavarskih SUV-ova. Očekivano, dizajnerski je skrojen po uzoru na X3 i X5, ali je od svog prethodnika iz 2009. lakši (za 35 kg) i manji, kako bi se snažnije naglasila razlika u odnosu na X3, ali i poboljšala okretnost u gradu.
Konkretno, novi je X1 sada je kraći za 4 centimetra (4,44 metra) i ima novu platformu manjeg osovinskog razmaka za 9 cm (2,69 m), ali je i viši za 5 cm (1,59 m). Nove proporcije i promišljenija izvedba unutrašnjosti rezultirali su boljom prostranošću, pa je u svim smjerovima dobiveno od 3,5 do 6,5 centimetara novog prostora, a i prtljažnik je narastao na lijepih 505 litara obujma (+85).
Suvremenija unutrašnjost i dizajnom i izvedbom miriši na standarde većih modela, što uključuje i sve zamislive sigurnosne uređaje, kao i one za stvaranje što veće ugode u vožnji. Središte svega je sofisticirani 6,5 inčni info-zaslon.
Kao i dosad, X1 će imati stražnji (sDrive) ili pogon 4x4 (xDrive), oboje dodatno uravnoteženi i poboljšani, a velikih novosti bit će i u ponudi motora. Naime, osnovni benzinac i dizelaš bit će 3-cilindarski 1,5-litreni (18i sa 136 i 16d sa 116 KS)! No, nudit će se i 2,0-litreni dizelski četverocilindraši (20d sa 190 KS i 25d sa 231 KS), te turbobenzinci 20i (192 KS) i 25i (231 KS). Novi motori imaju nižu emisiju C02, pa bi X1 mogao postati jeftiniji nego sada. Stražnji ili pogon 4x4 ostaju na izbor…
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....