Mercedes navodi kako A-klasa L Sedan nudi inovativne sustave za sigurnost i pomoć u vožnji preuzete direktno iz S-klase kao i napredni MBUX sustav predstavljen u kompaktnoj A-klasi, koja prepoznaje glasovne naredbe prirodnog govora koje su u vozilo aplicirane na nekoliko kineskih dijalekata uključujući kantonski i sečuanski. Po pitanju izgleda A-klasa L Sedan dijeli najnovije smjernice aktualnog Mercedes dizajna, a operacija dodavanja stražnjeg kraja izvedena je po našem sudu vrlo uspješno.
Foto: Daimler AG
Kinezima će se nuditi dva paketa opreme - standardnu te Sport izvedba koja dolazi s karakterističnim ispupčenjima na poklopcu motora, naplacima od 19 cola te uz doplatu ekskluzivnom Rose zlatnom bojom. unutrašnjost je identična onoj u kompaktnoj A-klasi zajedno s velikim digitalnim ekranom i "turbina" otvorima ventilacije koje se mogu osvijetliti s čak 64 boje. Najvažnija novost kod A-klase L Sedan jest 60 mm dulji međuosovinski razmak (2789) mm u odnosu na kompaktnu A-klasu što donosi više prostora za koljena putnika na stražnjoj klupi pa je i ukupna dužina vozila porasla na 4609 mm dok prtljažnik raspolaže s 420 litara korisnog prostora. Ispod prednjeg poklopca prvo će se ugrađivati 1,33-litreni četverocilindraši od 136 KS i 163 KS, a kasnije se očekuje i dvolitreni benzinac od 190 KS. Svi motori su upareni isključivo sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke. Premda nije potvrđeno, Mercedes će vjerojatno u drugoj polovici godine za ostatak svijeta predstaviti A-klasu Sedan sa standardnim međuosovinskim razmakom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....