Jednu za drugom, Mercedes polako predstavlja brojne izvedbe bazirane na A-klasi, pa smo tako nakon B-klase, A-klase Sedan te modela CLA dočekali i CLA Shooting Brake koji je zablistao kao jedna on najvećih zvijezda izložbenog prostora Mercedesa. Novi je model u odnosu na prethodnika duži za lijepih 4,8 cm i širi za 5,3 cm dok je međuosovinski razmak sada duži za 3 cm.
Automobil uživo izgleda vrlo atraktivno - sprijeda dominira karakteristična maska sa svjetlima ponešto izmijenjenima u odnosu na A-klasu, a elegantna bočna linija te strmo padajući krov prema straga ostavljaju dojam uzvišenosti pa ovaj CLA s pravom nosi etiketu Shooting Brake. Iza petih vrata nalazi se podosta raskošan prtljažnik obujma 505 litara što je za 10 više nego kod prethodnog modela.
Unutrašnjost s kokpitom je kao preslikana iz standardnog CLA modela, a tu su i MBUX sustav kao i sustav specijalne rasvjete. U Mercedesu kažu kako su CLA i novi CLA Shooting Brake od svih kompaktnih izvedbi modeli s najboljim voznim osobinama uz ovjes koji pruža najbolji omjer udobnosti i sportske tvrdoće.
Što se tiče dodataka za pomoć u vožnji sve je ovdje, baš kao i u S klasi zajedno s mogućnošću poluautonomne vožnje i pregleda situacije ispred automobila do čak 500 metara pomoću radara. U motornoj pondi zastupljeni su benzinci i dizelaši, pogon je izveden na prednje ili na sva četiri kotača a dostupna je i 7G-DCT automatika uz benzinca od 225 KS u modelu CLA 250.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....