Paviljon 1 pariškog salona automobila mjesto je na kojemu svoje modele tradicionalno izlažu renomirani francuski, talijanski i japanski proizvođači poput Renaulta, Peugeota, Citroëna, Nissana, Suzukija, Fiata, Maseratija, Alfe i Ferrarija. Ove se godine među tim imenima našao se i većini posjetitelja potpuno nepoznati GLM, čiji je G4 s pravom privukao mnoge poglede. Četverosjed sa četiri leptir vrata zamišljen je kao električki superautomobil, a premda je još uvijek u fazi koncepta uživo se doima kao da bi se relativno brzo mogao naći u proizvodnji.
Iza skraćenice GLM, inače, krije se puni naziv japanske tvrtke Green Lord Motors, a model G4 stvoren je na razvalinama studije koju su nizozemski studenti dizajna još 2009. godine poslali na Top Marques Monaco (pod imenom Savage Rivale Roadyacht GTS i s pogonom Corvette ZR1). Njihova se originalna ideja u međuvremenu ugasila, uskočio je novi japanski investitor te odmah odbacio V8 i umjesto njega automobil prilagodio električnom pogonu, koji, čini se, u GLM-G4 ima mnogo više smisla.
Svi tehnički detalji vezani uz auto još nisu otkriveni, no poznato je da koncept raspolaže sa 536 KS i 1000 Nm, što bi trebalo biti dovoljno za deklariranih 3,7 sekundi ubrzanja od nule do stotke, maksimalnu brzinu od 250 km/h i teoretski doseg od 400 kilometara. Hoće li, i u kakvom obliku GLM-G4 biti ikad postavljen na cestu, prerano je govoriti, no činjenica je da segment električnih superautomobila, i u konceptnom i u produkcijskom obliku, u posljednje vrijeme postaje sve napučeniji. Dakle, živi bili pa vidjeli...
Ukratko Model G4 stvoren je na razvalinama studije koju su nizozemski studenti dizajna pod imenom Savage Rivale Roadyacht GTS i s pogonom Corvette ZR1 još 2009. poslali na Top Marques Monaco
Doseg od 400 kilometara, kažu, G4 treba zahvaliti setu od dva paketa baterija od kojih je svaki smješten na jedan kraj vozila, no GLM zasad ne navodi vrstu pogona |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....