Ford je osjetno snizio prodajne ciljeve za električna vozila za 2023. godinu. Raniji cilj je bio prodati oko 600.000 automobila ove godine, no to je sada pomaknuto na "negdje oko 2024. godine", rekao je izvršni direktor Forda Jim Farley na raspravi o tromjesečnom izvješću o financijskim rezultatima ovog proizvođača automobila.
Ford je ambiciozni cilj od 600.000 auta za 2023. najavio 2021. godine, kada su također istaknuli da će kroz nekoliko godina postati drugi najveći proizvođač električnih automobila na svijetu (iza Tesle).
Farley se u svojem obraćanju ove godine suzdržao od takvih ambicioznih komentara te je izjavio da će Ford "očuvati fleksibilnost, balansirajući rast i profitabilnost u idućim godinama".
Farley je također istaknuo da više od 30 posto potencijalnih kupaca namjerava kupiti električni auto, ali da visoke cijene koče mnoge potencijalne kupce, prenosi The Washington Post. "Ima mnogo kupaca. Problem je u tome što je iznos koji su spremni platiti pao", komentirao je Farley.
Farley je istaknuo LFP baterije kao važan dio svoje strategije i dodao da Ford razvija sljedeću generaciju velikog električnog pick-up kamioneta namijenjenog za proizvodnju u "nevjerojatno velikim količinama". Očekuje se da će taj model biti zamjena za F-150 Lightning, a trebao bi stići oko 2025. godine zajedno s velikim SUV-om s tri reda sjedala, za koji je Ford obećao da će imati doseg od 570 km.
Fordov najuspješniji električni model je veliki SUV Mustang Mach-E koji se prodaje u za Sjevernoj Americi, Europi i Kini. Pick-up F-150 Lightning je namijenjen samo za Sjevernu Ameriku, a tu je i gospodarski E-Transit za Sjevernu Ameriku i Europu. Najnoviji model u ponudi je kompaktni SUV Explorer koji je zapravo prerađeni Volkswagen ID.4.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....