IZVJEŠTAJ BRAND FINANCE GLOBALA

FERRARI OPET NAJSNAŽNIJI BREND NA SVIJETU, Tesla na prvom mjestu kada je u pitanju rast vrijednosti kompanije!

 
 Ferrari

Drugu godinu zaredom Ferrari se okitio titulom najsnažnijeg brenda na svijetu prema Brand Finance Global 500 izvještaju za 2020. godinu.

Očekivano, dodijeljen im je najjači AAA+ rang (najviše kvalitete vrijednosnih papira, izdavatelja vrijednosnih papira ili financijske ustanove), a ukupna ocjena iznosi 94,1 od 100.

Na drugom mjestu nalazi se Disney, dok je treće mjesto zauzeo kineski WeChat. U top 10 očekivano su i Coca Cola, Deloitte, PWC, Rolex, PayPal...

Brand Finance Global nadalje navodi kako je i vrijednost brenda Ferrari rasla za 9 posto, a u cijelom rastu veliku ulogu su imali novi modeli SF90 Stradale i Ferrari Roma, dva nova modela kojima Ferrari dodatno širi svoj potencijalni krug kupaca.

Ferrari

Osim toga, s Armani grupom je postignut dogovor oko plasiranja Ferrari kolekcija koje dodatno osnažuju brend. Poznato je i da Ferrari godinama nudi različit „merch” na tržištima, poput majici, parfema, kapa, šalova, maketa itd.

Ipak, kompanija planira trenutne licence smanjiti za 50 posto. S druge strane, broj modela dodatno će se povećati budući da će uskoro na tržište i prvi Ferrarijev SUV!

S obzirom na popularnost SUV segmenta, posebice u kategoriji luksuznih automobila, time će vjerojatno dodatno učvrstiti vodeću poziciju.

AutoExpress

Render: Auto Express

Napomenimo da je po pitanju najvrjednijeg brenda na prvom mjestu i dalje Amazon čija je vrijednost dostigla nevjerojatnih 220.8 milijardi dolara, dok je najveći rast vrijednosti zabilježila kompanija Tesla Motors – čak 64,9 posto.

Tesla

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 12:50