Drugu godinu zaredom Ferrari se okitio titulom najsnažnijeg brenda na svijetu prema Brand Finance Global 500 izvještaju za 2020. godinu.
Očekivano, dodijeljen im je najjači AAA+ rang (najviše kvalitete vrijednosnih papira, izdavatelja vrijednosnih papira ili financijske ustanove), a ukupna ocjena iznosi 94,1 od 100.
Na drugom mjestu nalazi se Disney, dok je treće mjesto zauzeo kineski WeChat. U top 10 očekivano su i Coca Cola, Deloitte, PWC, Rolex, PayPal...
Brand Finance Global nadalje navodi kako je i vrijednost brenda Ferrari rasla za 9 posto, a u cijelom rastu veliku ulogu su imali novi modeli SF90 Stradale i Ferrari Roma, dva nova modela kojima Ferrari dodatno širi svoj potencijalni krug kupaca.
Osim toga, s Armani grupom je postignut dogovor oko plasiranja Ferrari kolekcija koje dodatno osnažuju brend. Poznato je i da Ferrari godinama nudi različit „merch” na tržištima, poput majici, parfema, kapa, šalova, maketa itd.
Ipak, kompanija planira trenutne licence smanjiti za 50 posto. S druge strane, broj modela dodatno će se povećati budući da će uskoro na tržište i prvi Ferrarijev SUV!
S obzirom na popularnost SUV segmenta, posebice u kategoriji luksuznih automobila, time će vjerojatno dodatno učvrstiti vodeću poziciju.
Render: Auto Express
Napomenimo da je po pitanju najvrjednijeg brenda na prvom mjestu i dalje Amazon čija je vrijednost dostigla nevjerojatnih 220.8 milijardi dolara, dok je najveći rast vrijednosti zabilježila kompanija Tesla Motors – čak 64,9 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....