Europska unija ide naprijed s planom postupnog ukidanja novih vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem do 2035., ali novi sporazum na neki način će izuzeti proizvođače superautomobila poput Ferrarija. Njihov glavni izvršni direktor govorio je o ugovoru i što on znači za njihovu budućnost, koja možda neće biti potpuno električna.
Prošle subote, EU i Njemačka postigli su dogovor koji dopušta nove automobile s motorom s unutarnjim izgaranjem nakon 2035. godine. On uključuje uvjet da se "pune isključivo CO2 neutralnim gorivima", prema njemačkom ministru prometa Volkeru Wissingu. Takva goriva uključuju e-kerozin, e-metan ili e-metanol.
Za Ferrari to znači da motori s unutarnjim izgaranjem s kojima je tako blisko povezan možda neće morati tako brzo nestati. “Dobra vijest za nas kao tvrtku… je da ćemo uz električne automobile također moći nastaviti s našim motorima s unutarnjim izgaranjem… Ova odluka je vrlo zanimljiva za nas jer omogućuje automobilima s motorom s unutarnjim izgaranjem da voze nakon 2036.", rekao je izvršni direktor Bendetto Vigna za Reuters.
U isto vrijeme, Ferrari neće prilagoditi svoj poslovni plan samo zbog novog životnog vijeka koji bi mogli imati motori s unutarnjim izgaranjem. Već je uveliko ušao u plan oko elektrifikacije svoje linije. SF90 i 296 GTB već koriste električne motore.
Vigna kaže da će se promjena nastaviti, dijelom i zbog želje da se kupcima pruži sloboda izbora. “Ovo se ne mijenja… Ne želimo reći klijentima koji će automobil koristiti. Želimo im omogućiti tri vrste pogona – hibridni, električni i unutarnje izgaranje - a oni će izabrati".
Naravno, on također vodi računa o financijskim planovima tvrtke. Zapravo, proizvođač automobila izradio je svoju trenutnu strategiju i plan sa spoznajom da bi motori s unutarnjim izgaranjem mogli dobiti produljeni vijek trajanja.
"Brojka koju sam dao prošle godine - 4,4 milijarde eura za kapitalna ulaganja u razdoblju 2022.-2026. - dovoljna je za nas da nastavimo s elektrifikacijom i također s unutarnjim izgaranjem koji su kompatibilni s e-gorivima", rekao je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....