PRIJEDLOG ZAKONA

Europa oštra i prema plug-in hibridima? Uskoro će morati središtima gradova voziti samo na struju, ili neće uopće

Plug-in hibridi su čišći od automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem jer koriste električnu energiju kad god je to moguće

Plug-in hibrid (ilustracija)

 Profimedia

Postoji jedan dio novih Euro7 propisa o emisijama, identificiran kao Euro7G, i tiče se plug-in hibrida. Zapravo, zakon želi ograditi vozila tako da koriste samo električnu energiju u određenim gradskim središtima koja su klasificirana kao zone nulte emisije.

image

Plug-in hibrid (ilustracija)

Profimedia

Iz perspektive vozača, to bi značilo da bi se motor vašeg vozila trebao ugasiti kada ste u zoni nulte emisije.

Naime, na papiru, plug-in hibridi su čišći od normalnih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem jer koriste električnu energiju kad god je to moguće, primjerice na kratkim putovanjima ili u prometu.

To idealno znači da se motor rjeđe koristi.

image

Plug-in hibrid (ilustracija)

Profimedia

Zakonodavstvo Euro7 ima za cilj riješiti zabrinutosti u vezi s tom teorijom.

Ponajprije zabrinutost da mnogi pojedinci koji posjeduju plug-in hibride to čine zbog poreznih olakšica ili drugih poticaja i gotovo nikada ne koriste ugrađenu električnu energiju, već samo motor s unutarnjim izgaranjem.

image

Plug-in hibrid (ilustracija)

Profimedia

"Geofencing" bi prisilio korištenje električne energije u gradskim središtima gdje vlade žele smanjiti emisije u interesu javnog zdravlja. Predlaže se da, ako automobil nije imao dovoljno snage za ulazak ili održavanje potpuno električnog načina rada, vozilo bi imalo pet kilometara da izađe iz zone prije nego što se automobil prisilno zaustavi. Nejasno je što se događa nakon toga.

image

Plug-in hibrid (ilustracija)

Profimedia

Prema Autocaru, Toyota misli da će ovo utjecati na sve plug-in hibride proizvedene nakon 1. srpnja 2025., kada dolazi Euro7. Drugi vjeruju da će se morati pridržavati samo onih koji su odlučili svoja vozila uskladiti s Euro 7G. Nepotrebno je reći da su proizvođači automobila općenito nezadovoljni Euro7G i Euro7 propisima u širem smislu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 18:21