obećao poštenje

Elon Musk poziva proizvođače automobila da nastave s oglašavanjem na Twitteru

Musk je već priznao da su prihodi Twittera pretrpjeli veliki pad otkako je preuzeo 27. listopada

Elon Musk

 AFP

Elon Musk poziva proizvođače automobila da nastave s oglašavanjem na Twitteru nakon njegove kupnje diva društvenih medija.

Od trenutka kada je najbogatija osoba na svijetu kupila Twitter, najveći svjetski proizvođači automobila pauzirali su oglase na platformi, uključujući Volkswagen, Stellantis i General Motors. Musk ih sada želi natrag.

Dok je ranije ovog tjedna govorio na Twitter Spacesu, Musk je obećao da neće davati nepoštene prednosti Tesli i rekao da se nada da će drugi direktori automobila postati aktivniji na platformi. “Pokušat ćemo biti što pošteniji”, rekao je Musk.

Podsjetimo, General Motors je bio prvi veliki proizvođač automobila koji je obustavio oglašavanje na Twitteru nakon Muskove akvizicije.

image

Ilustracija, Stellantis

Stellantis

"Surađujemo s Twitterom kako bismo razumjeli smjer platforme pod njihovim novim vlasništvom", rekli su tada iz General Motorsa. “Kao što je uobičajeno poslovanje sa značajnom promjenom medijske platforme, privremeno smo pauzirali naše plaćeno oglašavanje. Naša komunikacija s korisnicima na Twitteru nastavit će se.”

Ubrzo nakon što je General Motors pauzirao oglašavanje, Stellantis je slijedio taj primjer, obustavljajući oglašavanje za sve svoje marke, uključujući Dodge, Ram, Jeep, Fiat, Peugeot i Alfa Romeo.

Musk je već priznao da su prihodi Twittera pretrpjeli veliki pad otkako je preuzeo 27. listopada. Također je priznao da je 44 milijarde dolara koje je platio za tvrtku daleko premašilo neto vrijednost tvrtke. Da nije imao nadolazeće suđenje o kojem se trebao brinuti nakon što se prethodno povukao iz pravno obvezujućeg ugovora o kupnji tvrtke društvenih medija, Musk možda ne bi nastavio s akvizicijom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 09:35