Hyundai je objavio detalje o električnoj Koni. Riječ je o prvom električnom subkompaktnom SUV-u korejskog proizvođača, ali i prvom električnom modelu te klase na europskom tržištu koji obećava impresivne brojke. U ponudi će se naći dvije verzije: "slabija" s elektromotorom od 135 KS i baterijom od 39,2 kWh i jača verzija s elektromotorom od 204 KS i baterijom od 64 kWh.
Foto: Hyundai
Domet? Hyundai za slabiju verziju obećava domet od 300 kilometara, dok će snažnija verzija prema navodima proizvođača prelaziti čak 470 kilometara s jednim punjenjem. Koliko je spomenuta brojka realna? Pa ako uzmemo u obzir da nam je prije nekoliko tjedan na testu bio električni Hyundai Ioniq (koji prema navodima proizvođača prelazi 280 kilometara) s kojim smo u normalnim gradskim uvjetima vožnje uspjeli bez problema odraditi 200 kilometara, onda bi Kona s više nego dvostruko jačom baterijom (Ioniq- 28 kWh, Kona Electric- 64 kWh) stvarno mogla prelaziti više od 400 kilometara, što je odlična (realna) brojka za električni automobil. Uz to, na brzom će punjaču u samo 54 minute biti napunjena na 80 posto. Performanse su očekivano poprilično dobre, pa tako Kona Electric do stotke juri za 7,6 sekundi (9,3 sekunde za slabiju verziju). Maksimalna brzina za obje verzije iznosi 167 km/h. Kao i kod Ioniqa, razinu regeneracije električne energije moguće je regulirati putem polugica iza upravljača.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....