LUDO ILI VIZIONARSKI

DS ne želi dodirne zaslone u budućim modelima. Smatraju ih glupim trendom koji je na zalasku

‘Problem s ekranom je taj da, kad ga ugasiš, ispred tebe ostaje četvrtasta crna površina prekrivena otiscima prstiju. To nije seksi‘

2022. DS 7

 DS Automobiles

Veliki zasloni u unutrašnjosti automobila su postali neizostavni. Teško je zamisliti neki novi automobil bez centralnog dodirnog zaslona, a većina automobila izbacila je i klasične instrumente u korist LCD zaslona s digitalnima. Neki proizvođači otišli su tako daleko da u unutrašnjost ugrađuju i tri, četiri i više velika zaslona.

U francuskom DS-u ipak imaju sasvim drugačije mišljenje. Njihov šef dizajna Thierry Métroz, izjavio je da dodirni zasloni nemaju što tražiti u unutrašnjosti njihovih vozila, te da će odabrati sasvim drugačiji pristup dizajniranju unutrašnjosti automobila kako bi ona bila što profinjenija i luksuznija.

image

2022. DS 7

DS Automobiles

"Naš cilj je izbaciti sve zaslone iz unutrašnjosti naših budućih automobila. Problem s ekranom je taj da, kad ga ugasiš, ispred tebe ostaje četvrtasta crna površina prekrivena otiscima prstiju. To nije seksi i nije baš luksuzno", izjavio je Métroz za Autocar.

Glavni dizajner DS-a se tako usprotivio trendovima koji idu prema tome da se čitave prednje armature automobila prekrivaju dodirnim zaslonima kao u novom Mercedesu EQS-u s njegovim MBUX Hyperscreenom.

image

2022. DS 7

DS Automobiles

"Trenutno je veliki trend imati mnogo zaslona, no mislim da je to malo glupo. Ne imati klasične prednje armature već samo veliki zaslon nije filozofija DS-a", rekao je Métroz.

Dizajner je ipak priznao da će biti veliki izazov smjestiti sve potrebne funkcije i informacije s dodirnog zaslona nekako drugačije u automobil.

image

2022. DS 7

DS Automobiles

Métroz smatra da su zasloni samo moda koja polako prolazi. Slično misli i o velikim maskama na prednjem dijelu vozila koje su postale trend u automobilskoj industriji.

"O tome također trebamo razmisliti. Električnim motorima nije potrebno toliko zraka što dizajnerima donosi nove slobode u kreiranju prednjeg dijela automobila", dodao je šef dizajna DS-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 20:33