NEMA BOLJE ZA PROMOCIJU

DRUŠTVENE MREŽE I AUTOINDUSTRIJA Instagram i Facebook bolji su reklamni prostor od TV-a!

Autoindustrija je otkrila koristi društvenih mreža o čemu svjedoči i podatak po kojem prosječni korisnik Instagrama 17 puta dnevno klikne na sadržaje vezane uz automobile
 Bloomberg via Getty Images

Ako ste jedan od poklonika Instagrama zacijelo ste već primijetili one obojene kružiće na početnom zaslonu. Tada ste vjerojatno i kliknuli na njih i otkrili jednu novu funkciju aplikacije - Instagram Stories ‒ koja omogućuje korisnicima da na kraju dana podijele fotografije i video snimke kako bi ispričali svoje dnevne doživljaje. Formula prema kojoj na 24 sata možemo podijeliti svoje foto i video zapise već je izazvala ogromno zanimanje među mlađom populacijom na jednoj drugoj aplikaciji – Snapchat.

A representative displays her Ford Motor Co, social media feed for a photograph during the 2016 New York International Auto Show (NYIAS) in New York, U.S., on Tuesday, March 29, 2016. Tweets, posts and snaps help auto shows reach millions of consumers beyond those that go to the annual events to sit in cars and dream about what could go in their driveways. Photographer: Michael Nagle/Bloomberg via Getty Images
Bloomberg via Getty Images

No, zašto uopće govorimo o društvenoj mreži koju je 2012. kupio Facebook? Razlog su proizvođači automobila koji su namirisali novi način pristupa potencijalnim klijentima i sada koriste svoje kreativne resurse kako bi iskoristili najnovije mogućnosti. Vidljivo je to i u rezultatima analiza koje je objavio „Driven by Instagram”, u kojima se može iščitati koliko nove platforme koristi autoindustrija, a koliko privatne osobe, jednostavni poklonici automobila. Nove platforme tema su o kojoj veliki proizvođači automobila već imaju jasne ideje. „Rijetko objavljujemo tehničke specifikacije automobila. Većina naših sadržaja su priče koje povezuju ljude i automobile“ objašnjava Jazzmynn Finney, stručnjakinja za nove medije zaposlena u Porscheovom odjelu za Sjevernu Ameriku. „To su teme koje vole naših 5,4 milijuna sljedbenika.” Ističe Finney pristup Porschea novim kanalima komunikacije.

U vremenima kada je pripovijedanje osobnih priča (storytelling) raširena i popularna pojava, mijenja se i odnos s potencijalom publike osobito kroz medije koji ako se pravilno koriste imaju ogroman potencijal i u osnovi su besplatni. Upravo zahvaljujući pristupu koji kod sljedbenika budi osjećaj pripadnosti prema pojedinom brandu, 95 posto sadržaja vezanih uz Mercedes nije poteklo iz službenih krugova njemačkog proizvođača već od publike koja ga prati. Podatak je to kojim se, primjerice, pohvalio Natanael Sijanta, voditelj odjela marketinških komunikacija Mercedesa koji je jedan od prvih shvatio mogućnosti novih platformi.

Brojke

61 posto

kupaca u potrazi za novim automobilom koristi video snimke kao orijentir

150 posto

rast broja objavljenih video sadržaja na Instagramu između 1. i 2. polovice 2016.

150 milijuna

korisnika koji svakodnevno koriste aplikaciju Instagram Stories

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 06:38