Podaci o prodaji novih automobila u Sjedinjenim Državama otkrivaju da su električna vozila činila 5,2 posto prodaje u prvoj polovici godine, što je dramatično povećanje u odnosu na 2,5 posto u 2021. Nadalje, Bidenova administracija ima cilj od 50 posto prodaje novih vozila u SAD-u za električna vozila do 2030.
Jack Hollis ne misli da je to ostvarivo. Izvršni direktor Toyote objasnio je da je prošlo 25 godina otkako je uvela hibrid na masovno tržište i da u to vrijeme hibridi još uvijek čine manje od 10 posto prodaje novih vozila u SAD-u.
"Trebalo je 25 godina da dođemo do manje od 10% (tržišnog udjela) za hibride — što je pristupačno, što je učinjeno s resursima koji su dostupni", objasnio je, dodajući da kupci jednostavno ne zahtijevaju EV u broju kojeg se Vlada nada postići.
"A kada počnete gurati potrošače na stvari za koje nisu spremni, dogodit će se neke druge posljedice." Izvršni potpredsjednik prodaje Toyota Motora za Sjevernu Ameriku kaže da jednostavno nema dovoljno potražnje potrošača za masovno usvajanje električnih vozila u SAD-u.
Hollis je primijetio da su električna vozila na baterije i dalje preskupi i da infrastruktura za punjenje jednostavno nije spremna za masovno usvajanje. Mislim da tržište nije spremno", rekao je Hollis. “Mislim da infrastruktura nije spremna. Čak i da ste bili spremni kupiti jedan i da ste ga mogli priuštiti... još uvijek su nedostižni.”
Dok se Toyota upušta u svijet električnih vozila s bZ4X-om, kao i nizom nadolazećih modela, kritizirana je zbog odbijanja zabrana motora s unutarnjim izgaranjem i širokog prihvaćanja električnih vozila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....