Elektrifikacija automobilske industrije zauzela je svoj mah i događa se vrlo brzo - čak i proizvođači koji su svoju reputaciju izgradili na motorima s unutarnjim izgaranjem se prilagođavaju. Neke države i zemlje planiraju u potpunosti zabraniti prodaju vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem, ali generalni direktor BMW-a Oliver Zipse smatra da je to velika greška.
U razgovoru u New Yorku za Reuters, Zipse je spomenuo ograničenu količinu materijala koji se koriste u električnim vozilima: "Kada pogledate tehnologiju koja izlazi s EV-ima, moramo biti oprezni jer istovremeno povećavate ovisnost u vrlo malo zemalja. Međutim, postoje i druga pitanja koja treba razmotriti".
"Ako netko iz nekog razloga ne može kupiti EV, ali mu treba automobil, biste li radije predložili da nastavi voziti svoj stari auto zauvijek? Ako vi više ne prodajete motore s unutarnjim izgaranjem, netko drugi će," nastavio je, a to je nešto što se mora uzeti u obzir budući da mnogi kupci nisu voljni (ili u mogućnosti) prijeći na EV", objašnjava Zipse.
Trošak je još jedan važan faktor. Na tržištu trenutno postoji vrlo malo jeftinih potpuno električnih vozila. Kupci koji si ne mogu priuštiti vozilo koje košta 200.000 kuna ili više bili bi bez mogućnosti da uopće razmatraju nove automobile.
S druge strane, automobile s unutarnjim izgaranjem lako je pronaći za manje od 140.000 kuna. Imajući sve ovo na umu, čini se da će automobili s unutarnjim izgaranjem imati svoje mjesto na tržištu barem sljedećih nekoliko godina.
Neki od ovih problema se već rješavaju. Primjerice, Chevrolet se obvezao pomoći kupcima električnih vozila da ugrade punjače u svoje domove i planira postati potpuno električni brend do 2035. Ford planira da polovica njegove prodaje bude električna već do 2030., te je napravio velika ulaganja u infrastrukturu za punjenje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....