Sjećate li se potpuno električnog koncepta Dacia Manifesto iz 2022. godine? U iznenađujućem obratu, rumunjski proizvođač automobila pretvorio ga je u reli automobil s V6 pogonom koji će se natjecati na Dakaru i drugim etapama Svjetskog prvenstva u reli-raidovima od 2025. godine.
Dacia Sandrider bit će homologiran u kategoriji Ultimate T1+, uz podršku britanske tvrtke Prodrive, stručnjaka za Motorsport, a za upravljačem će biti tim iskusnih vozača, uključujući Sebastiena Loeba.
U skladu s Dacijinom filozofijom, rally-raid model usredotočen je na bitno za pobjedu. Vanjski dizajn temelji se na konceptu, ali uključuje nekoliko promjena koje podržavaju njegovu novu svrhu. Ove promjene uključuju izraženiji prednji kraj, zatvorenu kabinu, veće otvore za hlađenje duž profila, izložene rezervne kotače i revidiranu aerodinamiku.
Slično tome, unutrašnjost zadržava modularni karakter koncepta dok uvodi dodatne navigacijske zaslone za suvozača, antirefleksnu boju na kontrolnoj ploči i par trkaćih sjedala marke Sabelt presvučenih antibakterijskom tkaninom.
Sandrider je dugačak 4140 mm, širok 2290 mm i visok 1810 mm. Unatoč kompaktnim dimenzijama, ima dug međuosovinski razmak od 3000 mm i minimalne prevjese.
Za razliku od koncepta koji je dolazio s naprednim bez zračnim gumama, reli automobil vozi se na konvencionalnom setu aluminijskih kotača od 17 inča obučenih u 37-inčnu gumu BF Goodrich.
Karoserija od karbonskih vlakana sjedi na laganoj cjevastoj šasiji. Izdržljivi ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima ima hod od 350 mm kako bi savladao zahtjevne terene rally-raid etapa.
Još važnije, središnje smješten twin-turbo 3,0-litreni V6 motor proizvodi 355 KS i 539 Nm okretnog momenta, šaljući snagu na sva četiri kotača putem 6-stupanjskog sekvencijalnog mjenjača.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....