UNIKAT ZA ZNALCE

Carozzeria Touring predstavio prvi super automobil: Ovo je Arese RH95 na pogon Ferrarija!

Iako nije otkriveno na kojem se automobilu temelji, Touring Superleggera Arese RH95 pogoni stroj Ferrarija F8 Tributo
Carozzeria Touring Superleggera Arese RH95
 Carozzeria Touring

Carozzeria Touring je talijanska kompanija koja se od davne 1926. godine bavi proizvodnjom karoserija za posebne modele brojnih marki, a nedavno je otkrila kako će izgledati njen prvi superautomobil sa srednje-smještenim motorom. Uz to, poznate su i specifikacije, koje podsjećaju na Ferrari F8 Tributo, a ime dolazi od 'Via per Arese', područja u Italiji kojeg Touring naziva domom.

image
Carozzeria Touring Superleggera Arese RH95
Carozzeria Touring

Iako još uvijek nije otkriveno na kojem se automobilu temelji, Touring Superleggera Arese RH95 koristi V8 koji proizvodi jednaku količinu snage kao i Ferrari F8 Tributo s dva turbopunjača – 720 KS pri 8000 o/min i 770 Nm okretnog momenta.

Snaga se usmjerava na stražnje kotače putem 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Na putu do maksimalne brzine od 330 km/h, Arese RH95 stotku 'hvata' za 3 sekunde.

image
Carozzeria Touring Superleggera Arese RH95
Carozzeria Touring

Iako je riječ o prvom automobilu sa srednje-smještenim motorom kojeg je Touring proizveo, dizajn obuhvaća neke od elemenata iz kompanijine prošlosti: bočna strana podsjeća na Disco Coupe, dok nos sadrži neke detalja prvi put viđene na AERO 3. 'Arese RH95 odražava stilske značajke cijele AERO linije u mnogim prepoznatljivim elementima, a otvori na vanjskim pločama dodaju teatralnost automobilu koji je umjetnost i dizajn u pokretu', istaknuo je Louis de Fabribeckers, direktor Centra za dizajn kompanije.

image
Carozzeria Touring Superleggera Arese RH95
Carozzeria Touring

Međutim, Touring je po Prvi puta ugradio ogroman otvor za zrak na stražnjoj strani, čiji je zadatak usmjeravanje zraka u V8. Leptir-vrata savršeno pristaju uz sportski karakter Aresea, a karoserija od karbonskih vlakana u velikoj mjeri smanjuje težinu.

image
Carozzeria Touring Superleggera Arese RH95
Carozzeria Touring

Iznutra je korišten koncept 'dvostruke kabine', kako bi vozač i suvozač dobili vlastiti prostor. To je postignuto podizanjem središnje konzole i korištenjem različitih nijansi na sjedalima. Osim toga, unutrašnjost je ispunjena finim materijalima i mnogim mogućnostima personalizacije.

image
Carozzeria Touring Superleggera Arese RH95
Carozzeria Touring

Prvi automobil dovršen je u Verde Pine nijansi zelene, a za unutrašnjost je korištena kombinacija karamele i kakaa. Drugi automobil bi, prema Touringu, trebao biti završen u 'crvenoj s bijelim akcentima', inspiriran Alfinim GTA trkaćim automobilima iz 60-ih godina, a počast će biti odana i Gulfovom plavo-narančastom dizajnu.

image
Carozzeria Touring Superleggera Arese RH95
Carozzeria Touring

Touring je u planu imao 18 primjeraka, a za proizvodnju jednog potrebno je pola godine nakon što dobiju donatorski automobil, kojeg Touring naziva 'dobro poznatim egzotikom'. O kojem je točno automobilu riječ još nije poznato, ali ako će donator zaista biti F8 Tributo, on u tvornici nov stoji 280.000 dolara, a Touringov tretman vjerojatno također neće biti jeftin. Službena premijera Touringovog superautomobila zakazana je za 1. rujna ove godine u Velikoj Britaniji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 00:23