Carozzeria Touring je talijanska kompanija koja se od davne 1926. godine bavi proizvodnjom karoserija za posebne modele brojnih marki, a nedavno je otkrila kako će izgledati njen prvi superautomobil sa srednje-smještenim motorom. Uz to, poznate su i specifikacije, koje podsjećaju na Ferrari F8 Tributo, a ime dolazi od 'Via per Arese', područja u Italiji kojeg Touring naziva domom.
Iako još uvijek nije otkriveno na kojem se automobilu temelji, Touring Superleggera Arese RH95 koristi V8 koji proizvodi jednaku količinu snage kao i Ferrari F8 Tributo s dva turbopunjača – 720 KS pri 8000 o/min i 770 Nm okretnog momenta.
Snaga se usmjerava na stražnje kotače putem 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Na putu do maksimalne brzine od 330 km/h, Arese RH95 stotku 'hvata' za 3 sekunde.
Iako je riječ o prvom automobilu sa srednje-smještenim motorom kojeg je Touring proizveo, dizajn obuhvaća neke od elemenata iz kompanijine prošlosti: bočna strana podsjeća na Disco Coupe, dok nos sadrži neke detalja prvi put viđene na AERO 3. 'Arese RH95 odražava stilske značajke cijele AERO linije u mnogim prepoznatljivim elementima, a otvori na vanjskim pločama dodaju teatralnost automobilu koji je umjetnost i dizajn u pokretu', istaknuo je Louis de Fabribeckers, direktor Centra za dizajn kompanije.
Međutim, Touring je po Prvi puta ugradio ogroman otvor za zrak na stražnjoj strani, čiji je zadatak usmjeravanje zraka u V8. Leptir-vrata savršeno pristaju uz sportski karakter Aresea, a karoserija od karbonskih vlakana u velikoj mjeri smanjuje težinu.
Iznutra je korišten koncept 'dvostruke kabine', kako bi vozač i suvozač dobili vlastiti prostor. To je postignuto podizanjem središnje konzole i korištenjem različitih nijansi na sjedalima. Osim toga, unutrašnjost je ispunjena finim materijalima i mnogim mogućnostima personalizacije.
Prvi automobil dovršen je u Verde Pine nijansi zelene, a za unutrašnjost je korištena kombinacija karamele i kakaa. Drugi automobil bi, prema Touringu, trebao biti završen u 'crvenoj s bijelim akcentima', inspiriran Alfinim GTA trkaćim automobilima iz 60-ih godina, a počast će biti odana i Gulfovom plavo-narančastom dizajnu.
Touring je u planu imao 18 primjeraka, a za proizvodnju jednog potrebno je pola godine nakon što dobiju donatorski automobil, kojeg Touring naziva 'dobro poznatim egzotikom'. O kojem je točno automobilu riječ još nije poznato, ali ako će donator zaista biti F8 Tributo, on u tvornici nov stoji 280.000 dolara, a Touringov tretman vjerojatno također neće biti jeftin. Službena premijera Touringovog superautomobila zakazana je za 1. rujna ove godine u Velikoj Britaniji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....