Premda je Chris Bangle za BMW sad već davna prošlost, ne možemo se oteti dojmu da i bez tog kontroverznog dizajnera neki novi modeli bavarske marke izazivaju čuđenje, posebice kod ljubitelja marke. Nakon GT izvedbe popularne Serije 5 gotovo jednovolumenskog izgleda koji zbog neobične forme, ruku na srce nije bila po volji čak ni onim kupcima koji trebaju mnogo prostora, sada za Salon automobila u Ženevi BMW najavljuje Gran Turismo izvedbu Serije 3.
Radi se o trećoj izvedbi nakon limuzine i karavana koja ujedinjuje sportske karakteristike te praktičnost i prostranost obje postojeće izvedbe u jednako ugodnom ambijentu. Osim što je 200 mm duži od Touring izvedbe, Gran Turismo ima i 110 mm dulji međuosovinski razmak, a 81 mm je viši. Lako dostupan prtljažnik zahvaljujući petim vratima koja se visoko odižu raspolaže s raskošnih 520 litara volumena.
Tipične BMW-ove proporcije, četvera vrata, coupe stil karoserije, krovna linija koja je sasvim lagano usmjerena naniže, automatsko otvaranje i zatvaranje poklopca prtljažnika definiraju upečatljiv vanjski izgled BMW-a Serije 3 Gran Turismo. Aktivan stražnji spojler, prvi takve vrste u BMW-u atraktivan je i sportski detalj.
BMW Serije 3 Gran Turismo vozaču i putnicima nudi jedinstveni komfor tijekom vožnje kao i sasvim poseban ambijent u unutrašnjosti vozila. Dojam prostranosti i elegancije dominira prostorom. Putnici u vozilu sprijeda i straga mogu uživati u položaju sjedenja dodatno povišenom za 59 milimetara koji osigurava izvrsnu preglednost te olakšava ulazak i izlazak iz vozila.
Motorna je ponuda očekivano raskošna, a mjenjači su 6-stupanjski ručni ili po želji 8-stupanjska automatika. Na izbor će biti modeli 320i sa 184 KS, 328i s 245 KS, 335i s 306 KS, 318d sa 143 KS, 320d sa 184 KS, 325d s Bi-turbo četverocilindrašem i 218 KS. Kupci će moći odabrati i optički M Paket, a kod izvedbi 320i, 328i, 335i i 320d nudit će se i xDrive pogon na sva četiri kotača.
Elementi ovjesa od laganih, a čvrstih aluminijskih legura preuzeti su od limuzinske izvedbe, baš kao i električni servo upravljač i za BMW tipičan raspored mase u omjeru 50:50 između prednjih i stražnjih kotača. S ciljem smanjenja potrošnje goriva, no ne na uštrb performansi, BMW serije 3 GT ima posebno optimiziranu aerodinamiku. To uključuje otvore za zrak na prednjem dijelu koji usmjeravaju zrak oko kotača smanjujući turbulencije, ravnu podnicu i aktivni spojler na stražnjem dijelu. Uz start/stop sustav, smanjenju potrošnje pridonose sustav za rekuperaciju energije kočenja, indikator za pravodobnu izmjenu stupnjeva prijenosa, periferni uređaji motora koji rade po potrebi.
Potrošnja se dodatno može smanjiti do 20 posto u ECO PRO načinu rada kojeg vozač može odabrati preko posebnog prekidača koji se nalazi u serijskoj opremi svih modela. Od opcija koje obuhvaća ConnectedDrive kupcima su, između ostalog, na raspolaganju Head-Up zaslon u boji, uređaji za Bluetooth povezivanje, navigaciju, HD s 20 GB za pohranjivanje glazbe, iDrive sustav sa zaslonom od 8,8 inča, mogućnost spajanja na internet, prilagodljiva prednja svjetla i brojne druge mogućnosti.
Za BMW Serije 3 GT koji objedinjava pednosti limuzine i karavana u jednom, kada stigne u prodaju najavljena je cijena viša za 1500 eura od Touring izvedbe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....