PREMIJERA

Benzin, dizel, plug-in hibrid: U Hrvatsku stigao novi BMW X1, ovo su cijene...

X1 je dostupan i u potpuno električnoj varijanti s dosegom do 438 kilometara

BMW X1 u Hrvatskoj

 Lovro Galović

Na domaće tržište stigla je potpuno nova, treća generacija BMW-a X1. Suparnik Audija Q3 i Mercedes GLA dostupan je s benzinskim i dizelskim motorima, a naknadno stižu plug-in hibridna te potpuno električna izvedba.

S dizajnerske strane, iznenađenja nema iako je vizualno izveden nešto agresivnije od prethodnika: novom X1 podareno je klasično stiliziranje s ravnim dvostrukim LED prednjim svjetlima u obliku slova ‘C‘, a između je smještena velika maska hladnjaka u obliku ‘bubrega‘.

Straga se nalaze svjetla s aktualnom grafikom novih BMW modela s glavnim svjetlom u obliku slova L.

image

BMW X1 u Hrvatskoj

Lovro Galović

U kabinu je smješten sada već dobro poznati Curved Display s operativnim sustavom 8, koji u jednom bloku uključuje 10,7-inčni infotainment zaslon i 10,25-inčnu digitalnu nadzornu ploču s instrumentima.

Također je kompatibilan sa sustavima Apple CarPlay i Android Auto. Tu su i brojni sustavi pomoći u vožnji, kao što su upozorenje na sudar i pomoć pri parkiranju sa stražnjom kamerom te pomoć za vožnju unatrag.

image

BMW X1 u Hrvatskoj

Lovro Galović

Zahvaljujući većim dimenzijama u odnosu na prethodnika, povećan je i kapacitet prtljažnika: 540 litara u osnovnoj konfiguraciji, (+35), odnosno 1.600 litara kada su stražnja sjedala preklopljena (+50 litara).

Ponuda motora novog X1 vrlo je široka.

Na raspolaganju kupcima su benzinski 1,5 od 156 KS i 239 Nm (sDrive18i) i 2,0 od 218 KS i 320 Nm (xDrive23i).

Dizelske verzije pogoni 2,0-litreni turbo 4-cilindraš od 150 KS i 360 Nm u modelu sDrive18d te s 211 KS i 400 Nm u modelu xDrive23d.

image

BMW X1 u Hrvatskoj

Lovro Galović

Električni BMW iX1 xDrive30 prvi je BMW s pogonom na sve kotače u SUV premium kompaktnoj klasi. Pogoni ga par električnih motora koji zajedno isporučuju 313 KS i 494 Nm okretnog momenta. Ove brojke omogućuju mu brzinu iz stajanja do 100 km/h za 5,7 sekundi i najveću brzinu od 180 km/h.

image

BMW X1 u Hrvatskoj

Lovro Galović

Baterija od 64,7 kWh postavljena je u podnicu, a podržava brzo punjenje istosmjernom strujom do 130 kW, što znači da se može napuniti od 10 do 80 posto za 29 minuta, a 120 km dometa se može dodati za samo 10 minuta.

BMW iX1 xDrive30 ima kombiniranu potrošnju električne energije od 17,3 -18,4 kWh na 100 km, što rezultira dosegom od 413 km do 438 km.

Cijene kreću na 295.500 kuna (sDrive18i).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. listopad 2024 08:16