Peugeot još uvijek vjeruje u kompaktne karavane bez obzira na mega popularnost crossoverskih i SUV modela, a na domaće tržište upravo je stigla SW (karavanska) verzija kompaktnog modela 308 koji je ovog proljeća startao i u Hrvatskoj.
Temelji se na verziji EMP2 platforme kao i kompaktni 308 od kojeg je duži 27 mm (ukupno 464 centimetra), međuosovinski razmak veći je za 55 mm, a stražnji prevjes je dulji za 21 cm.
U principu, izgled je identičan kompaktu sve do stražnjeg nosača krova gdje se sada nalazi praktični dodatak. Iza petih vrata koja se otvaraju električnim putem nalazi se prtljažnik obujma 608 litara. Brojka raste i do 1634 litara ako preklopite stražnja sjedala, što će biti dovoljno za prijevoz predmeta dužine 1,85 metara.
U plug-in hibridnim verzijama zbog smještaja baterije su te vrijednosti nešto manje no još uvijek vrlo dobre - od 548 do 1574 litara. Uz prtljažnik, mnoštvo pretinaca za odlaganje raspoređeno je po kabini, pri čemu je najveći u središnjoj konzoli.
Ostalo poznajemo iz standardnog 308 modela - tu je futuristička nadzornu ploču iCockpita i 3D digitalnu instrument ploča s 10-inčnim infotainment sustavom. Osim toga, u unutrašnjosti je Peugeotov karakteristični 'mali' upravljač, LED ambijentalno osvjetljenje i opcijski Focal Premium Hi-Fi audio sustav s 10 zvučnika i pojačalom od 690 W.
Nadalje, 308 SW ima sve najnovije sustave za pomoć u vožnji, koji je osvježen nadolazećim poluautonomnim 'Drive Assist 2.0' paketom.
Ispod poklopca motora moći ćete birati između benzinskih, dizelskih i hibridnih pogonskih sklopova. Početni 1,2-litreni PureTech 3-cilindarski turbo benzinac dolazi sa 110 i 130 KS, dizelski 1,5-litreni BlueHDi dizelaš sa 130 KS, a ponudi je opcijski 8-brzinski automatik.
Hibridne plug-in verzije - Hybrid 180 i Hybrid 225 - pokreće 1,6-litreni PureTech motor od 150 KS ili 180 KS s jednim elektromotorom od 110 KS (81 kW). U tom slučaju, kombinirana izlazna snaga iznosi 180 KS ili 225 KS.
Obje varijante koriste litij-ionsku bateriju od 12,4 kWh koja omogućuje 60 km električnog dometa prema WLTP-u. Vrijeme punjenja iznosit će malo manje od 2 sata s opcijskim punjačem od 7,4 kW. Hibridni način rada proizvodit će 25-26 g CO2 po kilometru.
Cjenik svih modela pogledajte dolje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....