Globalna nestašica automobilskih čipova rezultirala je ili padom proizvodnje ili isporukama automobila bez nekih modernih sadržaja. Volkswagenova glavna tvornica u Wolfsburgu, gdje se proizvode Golf i Tiguan, navodno je na putu da dosegne proizvodnju koju je imala 1958. godine.
Njemački Die Zeit navodi kako je Wolfsburg do sada ove godine proizveo jedva 300.000 vozila, što je još manje od 2020. godine, kada je iz Wolfsburga izašlo pola milijuna automobila, po prvi put od 1960. godine. Daniela Cavallo, predsjednica Općeg vijeća za Volkswagen AG, pad produktivnosti pripisuje slomu opskrbnog lanca.
'Može se očekivati da će se upravljanje globalnom korporacijom moći organizirati tako da se automobili mogu pouzdano izraditi. Još ne možemo vidjeti plan kojim se krizom može upravljati. BMW i Toyota manje su pogođeni nestašicom čipova', rekla je Cavallo.
Volkswagenov domaći rival BMW navodno je manje pogođen krizom zbog lekcija naučenih iz nuklearne katastrofe u Fukushimi, koja je utjecala na BMW-ovu opskrbu. Bavarski proizvođač automobila navodno je formirao radnu skupinu koja je identificirala krizu ranije od ostalih proizvođača.
VW-ov glasnogovornik skrenuo je krivnju od menadžmenta, opisujući pandemiju koronavirusa i njegove učinke na globalne kompanije poput VW-a nepredvidivima. 'Globalni poremećaji u smislu proizvodnje i potražnje za čipovima kao rezultat pandemije i drugih vanjskih okolnosti jednostavno nisu bili predvidivi'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....