Vrlo je frustrirajuće saznanje da će kasniti avion koji smo odabrali da nas preveze na željeno odredište, no rijetke su zrakoplovne linije koje nikada nisu poletjele po predviđenom rasporedu letenja, piše Daily Mail.
Takav je, naime, slučaj s letom Wizz Aura W62206 iz londonske zračne luke Luton prema Budimpeštu. Niti jednom taj zrakoplv nije poletio na vrijeme od 1. lipnja 2013. godine kada je uveden.
Prema tvrdnjama zrakoplovnih stručnjaka iz EUclaima, riječ je o 293 kašnjenja u polasku.
Svaki dan Wizz Air leti do Budimpešte 1500 kilometara, osim na Božić, i ostavio je putnike da čekaju najmanje 2 minute pa sve do iscrpljujućih 12 sati i 18 minuta. Jednom je let Airbusa A320 otkazan.
Sveukupno su nesretni putnici Wizz Aira morali čekati 176 sati.
PR služba Wizz Aira, međutim, demantira navode EUclaima pozivajući se na standarde koje propisuje Uprava za civilnu avijaciju. Naime, prema pravilima, smatra se da svi letovi koji kasne do 15 minuta u polasku lete prema rasporedu. Wizz Aur tvrdi da EUclaim obmanjuje putnike skrivajući tu činjenicu.
Također komentiraju kako su putnici uglavnom zainteresirani da njihov let stigne na vrijeme na odredište.
- 73,33 posto svih letova iz Lutona ua Budimpeštu na liniji W62206 poletjeli su na vrijeme, tvrdi njihov glasnogovornik.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....