UPORNOST SE ISPLATILA

TikTokerica nakon u dva mjeseca pobijedila trgovačkog giganta: Priznali su grešku i povukli proizvod!

Videozapis škotske TikTokerice na TikToku u kojemu je ukazala na problem pregledan je tri milijuna puta
TikTokerica Luna
 TikTok

Škotska TikTokerica dobila je bitku protiv jednoga od najvećih lanaca supermarketa u Velikoj Britaniji nakon što je vodila kampanju za povlačenje zobenog mlijeka s grudicama.

Luna, koja se na TikToku predstavlja kao @lunahtic, uspjela je natjerati Lidl da povuče proizvod sa svojih polica s rokom valjanosti do sljedeće godine, a njezin videozapis na TikToku u kojemu je ukazala na problem pregledan je tri milijuna puta.

Studentica Luna (23) počela je u kolovozu pratiti situaciju s Lidlovim zobenim mlijekom Just Free, primijetivši isprva da je mlijeko smrdljivo i grudasto, piše BBC.

- To je dobro mlijeko i koristim ga godinama. Četiri kartona pijem svaki tjedan i kupila sam veliko pakiranje s rokom trajanja do 2022. godine. No, primijetila sam da je puno grudica i da je jako smrdljivo, rekla je.

- Mislila sam da je riječ o samo jednom pakiranju, ali otvorila sam još nekoliko i svi su bili takvi. 15. kolovoza kontaktirala sam upravu Lidla i tražila povrat od 13,20 eura koliko sam platila mlijeko, rekla je.

- Novac mi nikada nisu vratili, ali su poručili da će njihov odjel za osiguravanje kvalitete analizirati mlijeko. To je trajalo godinama i na kraju sam dobila jedno pakiranje mlijeka kao zamjenu, rekla je.

Kako je vrijeme odmicalo, Luna je bila zabrinuta što je mlijeko još uvijek u prodaji, a frustraciju je izbacila na TikToku.

- Mnogi ljudi su se složili sa mnom, a moj video imao je puno pregleda. Neki su ljudi pak govorili da pogrešno pohranjujem mlijeko, da su to grudice zobi ili da jednostavno trebam protresti pakiranje, pa sam se vraćala u Lidl da isključim te stvari.

Jedan od njezinih videozapisa na TikToku postao je viralan, imao je u nekoliko dana tri milijuna pregleda. Kako bi ilustrirala problematiku ušla je u jedan dućan, kupila mlijeko i izlila ga iz tetrapaka kako bi pokazala grudice. Snimila je sebe kasnije kako čisti nered koji je napravila.

- Htjela sam to napraviti za skeptične ljude. Diljem zemlje ljudi su me označavali u snimkama, smatrala sam da to mlijeko ne treba prodavati.

Potom je Luna ponovno kontaktirala Lidl. Iz dućana su joj poslali vaučer u vrijednosti 58 eura kao gestu kojom su htjeli iskazati da ozbiljno shvaćaju njezinu zabrinutost, a ona je novac uplatila u banku hrane za pomoć siromašnima.

Nakon još nekoliko videozapisa i poziva Lidlu, Luni su rekli da se proizvod neće povući s polica jer ne predstavlja opasnost po zdravlje.

Potom se odlučila obratiti gradskom uredu za zaštitu okoliša, a oni su pristali istražiti slučaj.

U ponedjeljak se međutim dogodio veliki preokret, Luna je otkrila svojim pratiteljima, kojih ima 57.000, da su joj poslali papire u kojima stoji da se mlijeko konačno povlači iz dućana.

Jedan zaposlenik Lidla joj je poslao obavijest o opozivu proizvoda u cijeloj zemlji i dao joj dopuštenje da ga podijeli na TikToku.

- Razgovarala sam s voditeljem Lidla u mom kraju koji mi je to potvrdio. Rekli su mi da će nove serije istog zobenog mlijeka stići na police uskoro. Budite sigurni da ću prva čekati u redu, rekla je.

U utorak je njezina prijava uredu za zaštitu okoliša dala rezultate. U odgovoru su naveli da su razgovarali s kolegama u Londonu, odnosno nadležnim tijelom za Lidl u Velikoj Britaniji, koji su rekli da će razmotriti pritužbe.

- U srijedu smo s polica povukli zadnja pakiranja zobenog mlijeka, koje je distribuirano u cijeloj regiji, zbog velikog broja pritužbi koje smo imali u vezi s proizvodom vezano za grudice i bijele komadiće u mlijeku. Potvrđeno je da nije zdravo i predstavlja sigurnosni rizik, izvijestio je Lidl lokalnim vlastima.

- Lidl nikada nema namjeru izazvati bilo kakvo nezadovoljstvo kod kupca. Mi blisko surađujemo s našim dobavljačima kako bismo osigurali da proizvodi u našim trgovinama budu najbolje moguće kvalitete, stoji u obavijesti iz Lidla.

TikTokerica Luna je presretna što se njezin trud isplatio.

- Ne događa se često da uspijete privući pozornost velikih tvrtki. Možda će se nekome učiniti da grudice nisu neki problem, ali mnogi ljudi su imali istih problema.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. travanj 2024 07:57