RAT NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

SLOMLJENA NIVES CELZIJUS 'Kći mi je napisala da je čula kako je neki zločesti striček rekao nešto ružno o meni i da mene nitko ne voli...'

 
 CROPIX

Prvo je Bruno Šimleša, u redovitoj kolumni što je objavljuje u Jutarnjem listu, napisao da Lidija Bačić te pjevačice i ine javne osobe koje gotovo pa svakodnevno svoje razgolićene fotografije objavljuju na, među ostalim, društvenim mrežama, na taj način rade sebi reklamu, dapače grade glazbene karijere prodajući više stražnjice i dojke negoli glas, te kazao kako je “otužno da su takve žene uzori našim kćerkama i unukama, a ponekad i odraslim ženama”.

Potom se oglasila i Lidija Bačić, ponukana odgovoriti mu, jer konačno isti je, među ostalim, napisao, kako je “to moderna verzija ne tako modernog zanata”.

Tako je počela rasprava na koju je, u sad već tko zna koliko tekstova po internetu što “obrađuju” istu temu, s redom puno klikova, sručila gomila otužno uvredljivih, trivijalnih, notorno glupih komentara, često anonimnih, koji ponešto govore o stanju uma i o stanju duha dijela onih koji su imali potrebu kazati i svoje mišljenje u toj izmjeni paljbe na liniji Šimleša - Bačić.

“Nakon što je gospodin Šimleša, pogotovo u svojoj drugoj objavi, seksistički i primitivno, bez argumenata, napao mene i prešao na ti, nemam nikakvu potrebu s njim niti razgovarati”, odgovorila je jučer poslijepodne Lidija Bačić na upit novinara Jutarnjeg lista da prokomentira Šimlešine komentare.

Površnost

Dan prije toga na društvenim je mrežama Bačić poručila Šimleši kako je “prilično površan ako misli da privatno neka od naših ili stranih poznatih žena ne može biti divna, zaljubljena, načitana, odgojena, socijalno brižna… “

Naime, u svojem se komentaru Šimleša osvrnuo, strpavši ih u isti, ili sličan koš, kad je riječ o trgovini vlastitom golotinjom, i na neke druge javno poznate žene, “... sve Lane, Maje, Mirte, Nives, Ecije, Žane… ma sve one znaju kakvu će pažnju izazvati konstantnim objavljivanjem razgolićenih fotografija na svojim društvenim mrežama. I uopće ih ne osuđujem jer svoje tijelo imaju pravo koristiti kako god žele.” Maja Šuput nije htjela komentirati spomenuto, a Nives Celzijus oglasila se na Facebooku, stavivši fotografiju poruke svoje kćeri Taishe koja je majci napisala: “Čula sam da je neki zločesti striček rekao nešto ružno o tebi i da tebe nitko ne voli. Što on misli da smo Leone, tata, baka, Mea i ja nitko?”

Tragično je, drži Šimleša, ako djeca i ostali “stječu dojam da je važnije imaju zategnuta tijela, nego zategnuta srca i umove. Tragično je ako dobivaju poruku da je važnije golom guzicom prikupiti srčeka na Instagramu, nego svojim djelima osvojiti srca onih koji su doista važni”.

Na to ga je Bačić pozvala da dođe na njezin koncert: “Kad popričamo, kad vidite puno publike koja pjeva sa mnom, kad čujete moj glas, onda možda i shvatite da ja svoj novac zarađujem na koncertima i svojim glasom. Mislim da onda nećete imati potrebu pisati ono što ne razumijete”.

Šimleša joj je uzvratio: “Nigdje ne piše da zgodne žene ne mogu imati i bogato srce pa i impresivan um. Naravno da mogu, ali takve žene uvijek s nama podijele i tu vrstu svoje ljepote.”

Zbog klevete na sud

Nije to prvi put da se, pogotovo u sezoni kiselih krastavaca, dio publike zabavlja polemikama na društvenim medijima, u kojima se, eto, gađa “argumentima” na ivici dobra ukusa ili bitno ispod istog.

Svojevremeno su Anđa Marić i Tony Cetinski, članovi žirija glazbenog showa “Hrvatska traži zvijezdu” zaratili nakon što je Cetinski natjecatelja Petra Brkljačića, kojem je zbog odličnog nastupa prognozirao puno muških, ali i ženskih glasova, te ga, usput, ali krajnje nespretno, upitao: “Jesi li ‘straight’?”, na što je, na sreću, Marić odmah kazala Cetinskom da takvu pitanju nije mjesto u showu. Cetinski je objasnio da nema ništa protiv homoseksualaca, ali nije mogao kontrolirati vlastitu ljutnju pa je kolegici odvratio: “Skini mi se s kursa” i potom bijesan demonstrativno napustio studio.

Još u eri prije društvenih mreža, 2002. godine, dogodio se incident na Porinu. Severina je na tamošnjem nastupu ponešto promijenila stihove svojega hita “Mala je dala” te isti otpjevala svom bivšem skladatelju Zrinku Tutiću koji je sjedio u prvim redovima.

Rajko Dujmić s kolegama iz Novih fosila nije se razišao u miru, naime, isti su od njega prije tri godine tražili da se pismeno obveže da će “na koncertima nastupati čist”. Prvo su to držali u diskreciji, ali je ubrzo krenuo rat priopćenjima u medijima i međusobne optužbe.

Prije nekoliko mjeseci splitski estradni menadžer Ivica Bubalo obrušio se na Ninu Badrić, poručivši joj neka ne umišlja da je diva, da on ne može pronaći razlog zbog kojeg bi zagrebačka pjevačica imala status zvijezde, na što je ona uzvratila da za njega, pak, nikad nije ni čula.

U HTV-ovom showu The Voice članovi žirija Jacques Houdek i, ponovo, Tony Cetinski, nisu si međusobno prestajali manje ili više otvoreno prigovarati, dok sve nije eskaliralo u jasno vidljiv konflikt.

Među prvima koji su se posvađali putem društvenih mreža bile su Vlatka Pokos, bivša, i Dolores Lambaša, tadašnja partnerica Josipa Radeljaka. Pokojna Lambaša je Pokos optužila da je zlostavljala pokćerku Lanu i još koješta drugoga nimalo pohvalnog, a Pokos uzvratila da iza tih riječi vjerojatno stoji Radeljak. Svojevremeno su, spomenimo i to, nakon javne svađe, na sudu završili, tužeći jedan drugoga za klevetu, Lordan Zafranović i Antun Vrdoljak.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 00:28