Hrvatska studentska asocijacija (HSA) i ove godine organizira već tradicionalnu konferenciju “Marketing Madness“. Pridružiti se mogu svi željni znanja iz područja marketinga, 25. i 26. ožujka. Dani su tematski podijeljeni na dva dijela pa je tako tema prvog dana Generacija Z, a drugi dan Employer Branding.
Prvi dan posvećen je Generaciji Z te će se posjetitelji kroz interaktivna predavanja i dinamične panel diskusije pobliže upoznati s poteškoćama, ali i potencijalnim prilikama s kojima se proizvođači i pružatelji usluga susreću prilikom komunikacije s pripadnicima ove dobne skupine.
Drugi dan posvećen je jednom od najvećih trendova u svijetu marketinga u 2021. godini, Employer brandingu, a cilj je kroz predavanja i panele pružiti uvid u ono što poduzeća zapravo rade kako bi privukla zaposlenike i stvorila imidž poželjnog poslodavca.
Konferencija pruža uvid u aktualne trendove koji se odvijaju u Hrvatskoj i svijetu, okuplja uspješne profesionalce te mlade kreativne individualce s ciljem razmjene znanja i iskustava vezanih uz sadašnje i buduće trendove iz područja marketinga te kroz iskustva najboljih i najuspješnijih profesionalaca razvija ideje za kreativno rješavanje problema.
Tako sudionici mogu poslušati predavanja Bojana Bajića (Infinum), Ive Bolte (Bruketa&Žinić&Grey), Ive Majstorović (Degordian), Roberta Petkovića (ProMedia Group), Marka Vukmana i Sandija Hadžića (Merch Company i Rinzol agencija) te izlaganja mnogih drugih stručnjaka kroz panel diskusije i interaktivne radionice.
Marketing Madness zamišljen je kao dvodnevna konferencija interaktivnog karaktera koja povezuje mlade proaktivne individualce željne novih znanja iz područja marketinga te se tradicionalno izvodi na Ekonomskom fakultetu.
S obzirom na epidemiološke mjere, konferencija će se ove godine održati u virtualnom okruženju te će tako biti još dostupnija svim studentima, ali i cjelokupnoj javnosti. Budući da se radi o neprofitnom događaju, kotizacija se ne plaća te je prijavu za sudjelovanje moguće popuniti na ovom linku.
Hrvatska studentska asocijacija, većini poznata kao HSA, već je više od dvadeset godina posvećena profesionalnom razvoju studenata. Osnovana 1992. godine, HSA danas broji više od 100 člana, a njihov dugogodišnji rad nagrađen je s 15 Dekanovih i četiri Rektorove nagrade. Cilj im je povezati članove s akademskom i poslovnom zajednicom te im omogućiti razvoj znanja i vještina potrebnih za napredak u karijeri i osobni rast. Iako je znanje stečeno na fakultetu vrlo bitno, oni vjeruju u "Više od studiranja" te poticanjem timskog rada, zajedništva, profesionalnosti, inovativnosti i težnje za kvalitetom nastoje studenta približiti ostvarivanju zadanih ciljeva i stvaranju pozitivnog utjecanja na zajednicu koja ga okružuje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....