NA BRAVO! RADIJU

Proveli smo dan s Tatjanom Jurić: ‘O meni se sve zna! A ono što se ne treba znati, nije da skrivam, nego je to kućni odgoj‘

Zavirili smo u život i rad ekipe bravo! radija, a Tatjana Jurić otkrila nam je što je oduvijek htjela raditi

Tatjana Jurić u studiju ”Skeep or Beep” podcasta

 Biljana Blivajs/Cropix

Jutarnji je proveo dan s radijskom voditeljicom Tatjanom Jurić na bravo! radiju i iza „kulisa” radija svjedočio toploj atmosferi i kreativnosti. Tatjanu smo zatekli na šminkanju dok se spremala za snimanje nove epizode „Skip or Beep” podcasta koji se može poslušati na bravo! YouTube kanalu, a ugošćuje javne osobe i otkriva njihovu nepoznatu stranu.

image

Tatjana Jurić na šminkanju prije snimanja podcasta

Biljana Blivajs/Cropix

„bravo! je danas puno više od radija kakvog smo ga nekad poznavali”, započela nam je Tatjana, potom objasnila kako je radio prepoznao da nove generacije žele interakciju sa sadržajem, stoga je to bila motivacija za više rada na YouTube kanalu, audio i video podcastima da bi se prilagodili novim generacijama.

„Tu je mene dopala obaveza, ali još više zadovoljstvo za „Skip or Beep” podcast koji na dvotjednoj bazi ugosti javnosti poznatu osobu. Moj stil voditeljstva, kažu neki, onako je malo izravniji. Ja volim stvari nazvati pravim imenom. Slušatelji koji prate bravo! znaju da kod mene nema nešto okolišanja. Ja ću po pitanju građanstva, politike, ali i sama sebe zauzeti kritički stav tako da onda se ne libim postavljati pitanje svom sugovorniku u podcastu”, otkrila nam je da su za sad reakcije na podcast dobre, a da joj upravo dolazi gost glazbenik Hiljson Mandela.

image

Tatjana Jurić u studiju "Skeep or Beep" podcasta

Biljana Blivajs/Cropix

Kako u podcastu otkriva nepoznate strane poznatih ljudi, zanimalo nas je što nam nepoznato ima reći o sebi, ali zaključila je da se sve već zna.

„Ja sam oduvijek otvorena. Odrasla sam u svijetu medija kao relativno mlada djevojka. Takva sam po prirodi, a i moj posao zahtjeva određenu dozu otvorenosti tako da se o meni uistinu sve zna, a sve ono što mislim da se ne treba znati, nije da skrivam, nego mislim da je bez obzira na javni posao važno dio privatnosti zadržati sam za sebe. Mislim da je to pitanje kućnog odgoja i ukusa.”

Za vrijeme snimanja podcasta otišli smo u studio upoznati ostatak ekipe koji je vrijedno radio. Zatekli smo voditelje najslušanije emisije bravo! radija „Beautiful Day”. Voditelji su Hrvoje Kečkeš, Marko Bratoš i Dora Srdar, svakog radnog dana od 6 do 9 sati. Dok većina ljudi ide na posao, društvo im pravi ova ekipa u radijskom eteru, pa nas je zanimalo kada se bude.

„Pa ranije nego što bismo htjeli i što nam je prirodno. Ja u pola pet”, rekao nam je Marko. Hrvoje nam je otkrio da je ipak našao jednu taktiku kako da ukrade još malo sna, odnosno da se ne budi u 5.

„Ustajem u 5:15, ne popijem kavu kod kuće, nego ovdje”, kaže.

image

Radijski voditelji Hrvoje Kečkeš i Marko Bratoš

Biljana Blivajs/Cropix

Emisije pripremaju dan ranije, nakon jutarnjeg programa imaju sastanak na kojem pričaju što se kome događa i prate vijesti.

„Ili pripremamo emisije unaprijed tjednima, to naša direktorica voli čuti”, našalio se Marko, a Hrvoje dodao da ovisi o aktualnostima. Podijelili su s nama da je kolegica Dora na godišnjem, ali i član ekipe J.O.S.I.P.

U travnju se radijskoj ekipi pridružio prvi AI co-host u Hrvatskoj, a vjerojatno i šire, J.O.S.I.P. (Jutarnji Omnipotentni Sintetički Integrirani Pomagač!). J.O.S.I.P. je umjetna inteligencija koja se ponekad pridruži voditeljima, a nedavno je govorio za Jutarnji u intervjuu.

„Josip je već na godišnjem”, rekli su voditelji.

„To je umjetna inteligencija, visoki IQ, on je pametan”, dodao je Hrvoje. Ispričali su nam da je Josip putem algoritama spojio sve što se spojiti dalo u jedan dugi ljetni godišnji. Nadali su se da mu neće trebati odmor jer je umjetna inteligencija, ali mu ipak treba. Na sreću slušatelja, vraća se na jesen.

Za sve roditelje i njihove mališane bravo! ima prvi hrvatski radio za djecu. Puštaju se najljepše dječje pjesme koje su dostupne cijeli dan i svaki dan, a bravo! teta priča priču za dobro jutro u 7 h i priču za laku noć u 20 h. bravo! KIDS dostupan je putem bravo! smartphone aplikacije ili na službenoj stranici radija. Marko nam je otkrio otkud je došla inspiracija za ovaj projekt.

„U prvom mjesecu ove godine imao sam dvoboj protiv jedne male plivačice koja me razvalila, pa smo razmišljali možda bi se češće mogli natjecati tako protiv djece, u raznim sportovima. Igrali smo ragbi, natjecali se u atletici, plivanju i košarci u kolicima. Počeli smo razmišljati da ti klinci nisu tako ni loši zapravo. Mogli bismo napraviti radio za njih”, osvrnuo se na projekt „Who runs the world? KIDS” u kojem su roditelji prijavljivali svoje mališane da se natječu u sportovima protiv Marka.

Uspješnost dječjeg radija i koliko pomaže roditeljima potvrdio je Hrvoje koji je otac jednog djeteta.

„Često pričam priče, a puno puta ih zaboravim. Pa onda moram improvizirati što mi dodatno oduzima vremena kojeg nemam baš previše. A na bravo! KIDS-u između ostalog se vrte i priče. Imamo tetu pričalicu koja svako jutro i navečer priča priču. Dobro je prisjetiti se tih priča. Moje dijete onda može uspoređivati priču koju ja pričam s originalom, pa se ja nađem u neobranom grožđu, ali Bože moj, neka dijete ima razne izvore pa neka samo odluči što je najbolje.”

image

Radijski voditelji Hrvoje Kečkeš i Marko Bratoš

Biljana Blivajs/Cropix

Svakog radnog popodneva između 13 i 17 sati tu su „Dobre vibracije“ s Alex Milinković Dadić i Petrom Tinom Miketićem koji su nam također otkrili kako izgledaju njihovi radni dani.

„Naš dan na radiju kreće na kavi oko pola 11 gdje počinjemo pričati o aktualnostima, stvarima koje su nam se dogodile, pa nekako idemo za tim o kojoj temi smo najviše pričali na kavi, pa shvatimo ako je neka tema involvirala više ljudi na kavi, o ovome možemo pričati u emisiji”, kaže Alex. Oni, kao i kolege iz jutarnjeg programa, pokušaju planirati dan ranije sutrašnju emisiju, ali neke aktualnosti mijenjaju cijelu smjenu.

„Često tražimo inspiraciju u svojim životima. Realno, svaka osoba koja radi na radiju bi trebala imati nekakav društveni život, imati svoje neke hobije jer iz toga možemo nešto izvući”, kaže Petar Tin.

image

Radijski voditelji Alex Milinković Dadić i Petar Tin Miketić

Biljana Blivajs/Cropix

„Torbu sam ostavila na benzinskoj u Ravnoj Gori i tek kad sam došla u Zagreb shvatila sam da mi je ta torba ostala i drugi dan smo imali cijeli show o tome”, ispričala nam je Alex i napomenula da je torba na kraju sretno stigla u Zagreb. To je motiviralo slušatelje da se uključe.

„Jedna žena je došla u vrtić po dvoje djece, a uzela samo jedno. Vratila se odmah po drugo dijete, da ne bi sad ispalo da tračamo slušatelje”, našalila se Alex.

„To poistovjećivanje je prekrasno. Znaš da nisi jedini”, dodao je Petar Tin, pa su zaključili da je povezivanje sa slušateljima najljepši dio posla.

„To je najveća moć radija. Ljudi i dalje slušaju radio da ne budu sami. Imaju tu neku pozadinsku buku što se tiče glazbe, vijesti, ali volje i dalje čuti tu živu osobu koja priča svoju priču s kojom se oni mogu ili ne moraju poistovjetiti, možda će ih nekad izbaciti iz takta, pa će tako reagirati i onda imamo debate i rasprave”, kaže Petar Tin, a potom priča kako radio pomaže slušateljima. Pomogli su slušatelju pronaći izgubljeni prsten, provjeravali situaciju sa strujom za slušateljicu, ali jednu situaciju Petar Tin ističe kao najdražu.

„Nazvala nas je jedna slušateljica i rekla da njezin sin obožava nas slušati te da on ima imaginarnog prijatelja koji se zove Petar Tin Miketić”, zaključio je sretno i dodao da je to razlog zašto voli raditi ovaj posao.

Nakon što je Tatjana završila snimanje nove epizode podcasta, pridružila nam se u razgovoru, a zanimalo nas je kako izgleda njezin posao.

„Radijski program, kao i općenito medijski program, jako je dinamičan. Ono što je specifično za posao radijskog DJ-a je sveopća informiranost. Radijski voditelj informira javnost, ali je i zabavlja, stoga mora imati razvijen kritički stav i biti dobro informiran. Posao zahtijeva da si uvijek umrežen, kad izađeš iz etera tvoj posao ne završava.”

image

Tatjana Jurić u studiju "Skeep or Beep" podcasta

Biljana Blivajs/Cropix

Vidjeli smo s kojom lakoćom, profesionalnosti i ljubavi Tatjana radi svoj posao, pa nas je zanimalo što joj je najteže u poslu.

„Ja sam u svijetu medija odrasla i ništa mi ne pada teško. Meni je ovo 20. godina rada, od 10 godina televizije, pa sve do ovih sada digitalnih produkcija koje razvijamo na bravo!-u. Imam kritički stav razvijen sama prema sebi, kritički stav razvijen prema hejterima. Volim svoj posao i prihvaćam u paketu sve što mi donosi.”

„Najdraže mi je to što svaki dan je neko novo iskustvo. Radio je jedan osobito interaktivan medij. Ne zovu ga uzalud toplim medijem. Posao je dinamičan, pruža ti se prilika da stalno komuniciraš sa širokim krugom zanimljivih ljudi. Novi sustav rada koji imamo na bravo!-u otvara neke nove mogućnosti. Meni kao kreativcu je jako važno da ispoljavam svoju kreativu i ovo je posao koji me veseli. Nekad čak i kad mi nije dan, moj posao mi poboljša i popravi dan. Mislim da je blagoslov raditi što voliš i od toga stvarati svoju egzistenciju”, ispričala nam je kako uživa u svom poslu, ali i da je oduvijek znala što će postati kad naraste.

image

Tatjana Jurić u studiju "Skeep or Beep" podcasta

Biljana Blivajs/Cropix

„Oduvijek sam znala da ću biti voditeljica. Bila sam šestogodišnja curica s palmicom na glavi kad su me moji roditelji odveli na Z3, tadašnju popularnu dječju televiziju. Sva djeca su rekla da se vole igrati, a ja sam rekla da volim gledati Dnevnik. Oduvijek sam imala fascinaciju televizijom. Mediji su zanimljivi na van, ali puno zanimljiviji su iza u svijetu produkcije. Ja sam to kao curica vrlo rano otkrila, zaljubila se i od tog trenutka sam znala da se ni jednim drugim poslom ne želim baviti.”

Tatjana je već 20 godina u medijskom poslu, pa se osvrnula na to da nema više onu „početničku tremu”, već ponekad zbog posebnih projekata osjeća uzbuđenje. Istaknula je kako je bravo! okrenut prema slušateljima i zbog toga osjeća odgovornost prema poslu. Ipak ih na tjednoj razini sluša milijun ljudi, što je četvrtina Hrvatske.

„Imaš određenu odgovornost u javnom poslu i neka ti malo padne koncentracija, svašta se može dogoditi.”

image

Tatjana Jurić u studiju "Skeep or Beep" podcasta

Biljana Blivajs/Cropix

bravo! pokriva različite projekte i više nije klasičan radio na kakav smo navikli. Uz radio tu su društvene mreže, podcasti, ali i koncerti. Tatjana se prisjetila njoj jednog posebno dragog projekta.

„Private Singer” projekt je koji se odvija jednom godišnje, a u domove slušatelja dovodi velike glazbene zvijezde. Posljednje su u Vinkovce doveli Prljavce, a ranije prije toga bila je Nina Badrić u Splitu, Petar Grašo u okolici Zagreba, Massimo u Jaski...

„Dođeš kod nekoga doma i shvatiš da si ti netko njihov jer mi se toliko povežemo u svakodnevnom programu uživo na radiju”, kaže nam Tatjana zašto voli svoj posao.

Osim navedenih emisija i projekata bravo! radija, tu su emisije „Volim i postojim“ voditelja Tomislava Marića Tome i „Dok svira radio“ voditelja Matka Buvača. Sve projekte radija, koji je prerastao u medijsku platformu, pokreće kreativna ekipa od 15-ak ljudi, za koje je, ako ćemo suditi prema razgovorima i atmosferi u studiju, ljubav prema poslu ono što ih pokreće.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 07:22