Promo

Život je ono što od njega napravimo

S najbližima dijelimo samo najbolje
 Argeta

Argeta je jedan od najpoznatijih regionalnih i međunarodnih brendova, koji uspješno djeluje na tržištima više od 30 zemalja. Istodobno je i vodeći brend u kategoriji namaza od mesa u Europi, a udjeli na raznim tržištima neprestano rastu. Sve je to rezultat iznimne kvalitete svih Argetinih proizvoda, kao i predanog i profesionalnog rada marketinških timova zaduženih za dizajn i upravljanje brendom Argeta.

Svaka nova komunikacijska kampanja za tako velik i važan brend znači posebnu odgovornost. Marketinški tim Argete, predvođen direktoricom marketinga Petrom Čadež i kreativnim timom Luna \TBWA s izvršnim kreativnim direktorom Janezom Rakuščekom, pokrenuli su novu kampanju s ciljem dugoročnog uspjeha i rasta brenda Argeta na domaćem, regionalnom i međunarodnom tržištu. Ovo nije samo reklamna kampanja, već sveobuhvatna komunikacijska platforma koja je modularno izgrađena oko snažne središnje ideje i kreativno isprepliće gotovo sve dostupne komunikacijske kanale i oblike.

image
Mali obrok, veliki užitak
Argeta

Polazište joj je obnovljeni identitet brenda Argeta koji želi unijeti više pozitivnog razmišljanja u svakodnevni život, istodobno osnažiti ljude da poduzmu korake koji mogu promijeniti njihov život na bolje - sve u skladu s osnovnim i dugogodišnjim sloganom "Dobra strana kruha". Argeta je uvijek pomicala granice kategorije, pa je stoga jedan od ciljeva bio i stvoriti brendiranu poruku koja će se razlikovati od uobičajenih komunikacijskih poruka.

Vrlo važan aspekt ove kampanje je internacionalnost. Ekipu ljubljanske agencije ojačali su, tijekom planiranja komunikacije, kolege iz Belgije i Finske svojim strateškim uvidima, a kreativnim radionicama pridružili su se kreativni direktori Krix Berberian iz TBWA\RAAD Libanon i Manuel Wenzel iz TBWA\Zürich. Manuelu je također omogućeno da se upozna sa sudionicima Slovenskog festivala oglašavanja, jer je prije nekoliko godina impresionirao svojim predavanjem o odnosu podataka i kreativnosti.

image
Dan bez lijepih trenutaka je izgubljeni dan
Argeta

Nakon obnove komunikacijske platforme za osnovni brend, dogodila se i transformacija komunikacijskih aktivnosti za podbrendove Argeta Junior i Argeta Exclusive. Prvi je namijenjen najmlađima, a drugi za suradnju s najpoznatijim kuharima koji svojim receptima ugađaju gurmanima zahtjevnog okusa.

Glavnu poruku nove platforme najjasnije izražava brendirani film u režiji Blaža Šventa za produkcijsku kuću Kinomotel, a popraćen čuvenom pjesmom " First Day of My Life " koju su napisali Guy Chambers i Enrique Iglesias, a izvela članica Spice Girls, Melanie C. Emocionalna poruka nedvojbeno dodiruje svakodnevne osjećaje i iskustva svakoga od nas, bez obzira što radimo i gdje živimo, jer je njena poruka univerzalna i univerzalno ljudska. Istodobno je i osobna i snažna, jer joj je svrha osnažiti svakog pojedinca da prepozna mogućnosti u vlastitom životu, kada naizgled nemoguće ili negativne situacije može pretvoriti u prilike - život je ono što od njega napravimo.

IZJAVE:

Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za slane namaze: "Inovacijama proizvoda i promišljenim marketinškim pristupom Argeta postiže kontinuirani rast na domaćem i međunarodnom tržištu. Nova kampanja daje brendu novu svrhu za daljnje poboljšanje naše tržišne pozicije. Uspjeh ne umanjuje naše ambicije, čak štoviše – ciljeve postavljamo još više."

Petra Čadež, direktorica marketinga u Argeti: "U Argeti u središte stavljamo potrošača, njegove zahtjeve i želje. Budući da znamo kako potrošačima aktualno vrijeme nije lako, želimo ih motivirati, poticati i unijeti više optimizma u njihove živote. Želimo da Argeta uvijek bude dobra strana kruha!"

Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor u tvrtki Luna\ TBWA: "Stvaranje komunikacije za tako kultni brend kao što je Argeta, velik je izazov i odgovornost, pa smo se projektom pozabavili maksimalno temeljito. Ali rezultat je vrijedan svakog truda."

Manuel Wenzel, izvršni kreativni direktor u TBWA\Zurich: "Znam marku Argeta sa švicarskog tržišta, ali inače sam zaista uživao u radionici u Ljubljani. Tim je sjajan, bilo je inspirativno, sjajno i izuzetno kreativno!"

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 08:06