Od naslovnice časopisa Time i dizajna Nike tenisica do Dana komunikacija – Timothy Goodman dolazi u Hrvatsku

Ponekada nam je potreban posjetnik na sve one nematerijalne vrijednosti na koje u svakodnevnoj žurbi često zaboravimo, a Timothy Goodman, poznati umjetnik i kreativac, na savršen će način povezati komunikacijsku industriju s umjetnošću – i svrhom.

Timothy Goodman

 Promo

Nije mu stran ni soboslikarski rad, a ni naslovnica magazina Time – put do uspjeha često je neuobičajen, a nitko o tome ne zna više od Timothyja Goodmana, novoga gosta pozornice ovogodišnjih Dana komunikacija! Festival tržišnih komunikacija koji će od 11. do 14. travnja u Rovinju okupiti kreativnu, komunikacijsku i digitalnu industriju posvećen je tipično-netipičnoj kreativnosti koja izlazi iz granica racionalnosti i slijedi isključivo vlastita pravila, a upravo će to pokazati predavanje You Gotta Make a Lot of Stuff Before You Can Make Stuff Like Yourself ovoga proslavljenoga umjetnika, dizajnera, ilustratora, muralista i autora.

Timothy Goodman ima jedan cilj u životu – izraziti se autentično i u cijelosti. A da društvo to i prepoznaje, pokazuje činjenica da danas njegov portfolio krase ne samo prekrasni dizajni na zidovima u Williamsburgu, već i suradnja s globalnim brendovima kao što su Apple, Google, Museum of Modern Art i Yves Saint Laurent. On je umjetnik u pravom značenju te riječi, a njegove ilustracije imaju važnu zadaću: one pokreću značajne dijaloge o životu i kreativnosti.

Kontinuirano pronalazi nove načine za razgovor o važnim temama, bilo to ukrašavanje košarkaškog terena u školi u Brooklynu ili dizajniranje tenisica za Nike. Poznati kamioni za odvoz smeća iz New Yorka ukrašeni crtežima, ali ukrasi na zidovima trendy hotela u New Yorku – sve je to djelo ovog kreativnog genijalca koji ne prihvaća granice i svoju umjetnost ne ograničava lokacijom i formatom, stoga se ona nalazi čak i na majicama popularnog branda Uniqlo. Međutim, Goodmanova se umjetnost ne ističe samo svojom raznovrsnošću, već i snažnim utjecajem koji ima na društvo.

„Uz nevjerojatan kreativni izričaj, posebnost je Goodmanova rada u tome što su mentalno zdravlje, politika i ljubav samo neke od tema koje stavlja u fokus u svom stvaranju. Na Dane komunikacija dolazi s vrlo osobnom zadaćom – želi se, u društvu sudionika festivala, vratiti na sami početak i ponuditi svoj odgovor na vječno pitanje za industriju, ali i izvan nje: kako definirati značenje? Nestrpljivi smo sve saznati u Rovinju“, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.

image

21.04.2023., Rovinj - 9. Dani komunikacija 2023. u Rovinju. Don‘t Let ‘Purpose‘ Ruin Our Industry, Toshihiko Tanabe.

Matija Habljak/pixsell/Pixsell

Podsjetimo, već je objavljen festivalski raspored te najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – sudionicima će se u Rovinju pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad Eugene Cheong powered by ENNA; futuristica i stručnjakinja svjetskoga glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke powered by Google; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuroznanstvenik svjetskoga glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne Alex Partridge powered by Konzum; najveći prankster današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi Oobah Butler; brend-strateg svjetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji tvrtke, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorica bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

image

02.04.2022., Rovinj, 8. dani komunikacija odrzavaju se u Rovinju. Atmosfera POSJETITELJA

Emica Elvedji/pixsell/Pixsell

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovoga će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
31. listopad 2024 08:34