Proteklih mjeseci dokazali smo da odgovornim ponašanjem možemo širenje virusa dovesti pod kontrolu, ali i da ništa ne može zamijeniti druženje s prijateljima u kafiću ili večeru s obitelji u restoranu. Danas su ugostiteljski objekti opet otvoreni, a ako se svi budemo pridržavali osnovnih pravila higijene i sigurnog razmaka - i ostat će otvoreni.
Zato je Heineken® pokrenuo kampanju “Back to the bars” kojom slavi ponovno otvaranje kafića i restorana, ali prije svega podsjeća sve ljubitelje izlazaka da u hladnom Heinekenu® mogu uživati u omiljenom okruženju samo ako će se pridržavati određenih pravila.
Kroz seriju šaljivih reklama i oglasa pratimo protagoniste (posjetitelje ugostiteljskih objekata) kako se pomalo, ali sigurno navikavaju na neke nove obrasce ponašanja koji će nam isprva svima biti čudni, ali će s vremenom prijeći u naviku. Umjesto grljenja tu su zračni pozdravi, zdravice se kucaju na zračnoj udaljenosti, hrana se ne dijeli, a pranje ruku postaje pravi ritual.
Svaki spot potpisan je krovnom porukom o odgovornom druženju: #SocialiseResponsibly da kafići ostanu otvoreni.
Sve smo već čuli o važnosti pranja ruku i držanja sigurne distance, ali to je lekcija koju je itekako zdravo ponavljati. Zato je Heineken® za partnerske ugostiteljske objekte pripremio tiskane materijale putem kojih će svoje goste u svakom trenutku podsjećati na ključne točke odgovornog ponašanja.
Ugostiteljski objekti važna su mjesta u našim životima jer nam omogućuju da se u dobrom društvu opustimo i zabavimo. Zato je od ključne važnosti da ostanu otvoreni, a to možemo postići samo ako ćemo konstantno podsjećati sebe i druge na pravila odgovornog druženja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....