Bluesun hoteli

Najveći turistički poduzetnik Dalmacije nastavlja otvarati hotele, gostima nudi popuste

Što se njemačkih gostiju tiče, Hrvatska bi mogla ostvariti 50 do 60 posto lanjskog prometa
Hotel Berulia
 Bluesun

Nakon što su 10. lipnja, prije prvog produženog vikenda u mjesecu lipnju, otvoreni Bluesunovi hoteli u Bolu, Brelima i Tučepima, Elaphusa, Berulia i Alga te već ranije hotel Amor u Supetru i kamp u Starigradu Paklenici, najveća dalmatinska hotelska grupacija Bluesun Hotels & Resorts otvara , 27.06. Holiday Village Sagitt u Ruskamenu, kojim upravlja tvrka Salve Regina također u vlasništvu Jake Andabaka vlasnika Sunce Hotela koji upravlja brendom Bluesun Hotels & Resorts.

Početkom srpnja otvaraju se Bluesun hotel Neptun u Tučepima i Bluesun hotel Soline u Brelima. Nakon toga, kako nam otkriva Leo Urlić direktor prodaje i marketinga, Bluesun Hotels & Resorts, u Starigradu Paklenici namjeravaju otvoriti i Bluesun hotel Alan.

Prilagodba datuma i popust

„Prilagodba datuma i popust od 20 posto, privukao je značajan dio domaćih gostiju koji su iskoristili produženi vikend da provedu odmor na Jadranu. Već drugi produžen vikend u lipnju dao je i konkretnije rezultate. S obzirom na to da se broj gostiju u hotelima povećava i potražnja raste, došli smo u situaciju da na naših destinacijama krećemo i s otvaranjem drugih hotela“, otkrio je Urlić, direktor prodaje i marketinga, Bluesun Hotels & Resorts.

Urlić pojašnjava kako je u ovoj situaciji izražen trend velikog povećanja individualnih gostiju i online rezervacija, dok se, s druge strane, touroperatori nešto sporije aktiviraju jer su uglavnom vezani za situaciju u zračnom prometu.

„Agencije su najavile početak svog avio programa za sredinu srpnja i to najveći touroperatori sa skandinavskog tržišta. To je svakako dobra vijest. Ohrabrujuća je vijest što raste raste i broj njemačkih gostiju . Jedan od najvećih njemačkih touroperatora komentirao je da ubrzano hvataju korak, te da im booking ide nabolje. Računaju da će Hrvatska ostvariti 50 do 60 posto lanjskog prometa. Svi ovi trendovi kao i aktivacija zračnog pometa ulijevaju nam optimizam da ćemo do kraja srpnja otvoriti i ostale hotele na našim destinacijama“, kaže Urlić.

Trendovi, rezervacije

Leo Urlić naglašava da je jaki trend last minute rezervacija i dalje prisutan, a pravi zamah sezone očekuju kada se završi školska godina. Znači, uskoro očekuju povećani priljev rezervacija obitelji s djecom.

„Naš rezervacijski centar već treću godinu ostvaruje velik rast i to je jedno od najvećih ulaganja i iskoraka koje smo imali u poslovanju. Uloženo je mnogo u ljude, u najsuvremenije alate, u sustav i naravno u marketing. Prošle godine smo imali zavidan porast te smo povećali udjel individualnih rezervacija. Shvatili smo da se trendovi mijenjaju i da touroperatori pomalo gube taj korak. Novi klijent je dinamičan, fleksibilan, često rezervira s mobitela i tome smo se i prilagodili. Ova situacija s pandemijom samo je dodatno ubrzala nastavak tog trenda koji smo pokrenuli. Promijenili smo komunikaciju prema naših klijentima kroz aktivnosti na web stranicama i oglašavanje. Primjećujemo da je broj posjeta našim web stranicama utrostručen u odnosu na isti period prošle godine“, pojašnjava Urlić.

Istovremeno, rezervacije preko online turističkih agencija nastavljaju svoj rast.

„Zanimljiv je podatak da su prije 14 dana njihovi podaci o rezervacijama pokazivali da kasnimo za prošlom godinom dva mjeseca. Za samo dva tjedna, zaostatak se smanjio već na mjesec i deset dana, tako da se nadamo da ćemo do sredine srpnja dostići brojke iz tog perioda prošle godine, jer zasad, sve ide u tom smjeru. Zračni promet se sporo vraća u regularne okvire, tako da tržište mnogo više ovisi o domaćim gostima i onima koji tradicionalno u Hrvatsku dolaze automobilima.“, napominje.

Prema riječima Stjepka Šošića, direktora upravljanja prihodima u Bluesun Hotels & Resorts, nakon potpunog zastoja od sredine ožujka booking od kraja travnja u ovoj hotelskoj grupaciji, polako raste.

„Lipanj je pokazao konkretan oporavak bookinga. Prošlog tjedna priljev rezervacija identičan je onome u istom tjednu prošle godine. S tim da je, naravno, baza manja jer su izgubljene rezervacije koje su trebale biti bookirane u periodu od ožujka do svibnja“, kazao je Stjepko Šošić.

Holiday Village Sagitta u Ruskamenu kraj Omiša, kojim upravlja tvrtka Salve Regina otvoren je 27. lipnja.

„Izolacija koja je moguća na ovoj lokaciji i smještaj u apartmanima i bungalovima, u ovogodišnjim, novonastalim okolnostima, učinile su Holiday Village Sagitta još poželjnijom za goste kojima takav smještaj ulijeva dodatnu sigurnost i povjerenje“, kaže Martina Kovačić, direktorica Salve Regina.

Bluesun kampu Paklenica koji je otvoren 27. svibnja već je dobro popunjen.

„Plaže su pune, otvaramo i dodatne vanjske objekte s hranom i pićem, a la carte restoran u kampu je pun, dolaze nam i gosti iz privatnog smještaja. Osjetan je priljev slovenskih gostiju. Znatan utjecaj na popunjenost ima i tip smještaja, mobilne kućice i kamp gostima daju osjećaj zaštićenosti“, kaže Goran Babin, direktor destinacije Starigrad Paklenica, Bluesun Hotels & Resorts.

Počinje sezona turističkih letova u Zračnoj luci Brač

Nakon gotovo četiri mjeseca potpune stagnacije tijekom kojih se dogodio pad prometa u Europi za više od 95 posto u odnosu na isto razdoblje 2019. godine, zračni promet se ponovno uspostavlja. Pogotovo su bili obustavljeni letovi kojima je svrha bila turističko putovanje. U subotu 27. lipnja krenuo je prvi vezani čarter let iz Linza i Graza za Zračnu luku Brač te let sa Brača za Zagreb sa 12 putnika.

Linija Croatia Airlinesa iz Zagreba za Brač biti će uspostavjena kao i dosadašnjih godina utorkom i subotom. Prvi putnici na tom letu ove sezone sletjet će na brački aerodrom 30.lipnja.

„Zračna luka Brač, koja je dio Sunce Hotela, nije bila zatvorena niti tijekom pandemije. Imali smo dolaske zrakoplova u medicinske svrhe, a sredinom svibnja, s popuštanjem mjera, intenzivirani su dolasci poslovnih mlažnjaka iz cijele Europe kao i sportskih propelernih zrakoplova. To su uglavnom putnici koji imaju nekretnine na Braču ili Hvaru ili imaju svoja plovila u bračkom akvatoriju. U prosjeku, imamo dnevno dva takva leta“ , istaknuo je Tonči Peović, direktor Zračne luke Brač.

Peović otkriva da su čarter kompanije, alow-cost i legacy kompanije najavile su letove za sve obalne zračne luke, ali dodaje da je broj tih letova znatno je manji nego lani u istom razdoblju. „Nadamo se da će početak ponovnog pokretanja zračnog prometa biti uspješan, te da će infektološke mjere koje su na snazi u zračnom prometu i smještajnim kapacitetima biti primjerene i dostatne, kako bi se turizam ponovno pokrenuo“, zaključuje Peović.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. ožujak 2024 14:59