MobilityONE

Hrvatski startup ide u osvajanje tržišta koje će do 2030. vrijediti 30 milijardi dolara godišnje

Platforma MobilityONE zamišljena je kao softver u cloudu za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija

Zagreb, 061121.
Ured tvrtke Mobility One.
Marko Stojakovic, Mladen Herceg i Marko Linke iz tvrtke Mobility One.
Na fotografiji: Marko Stojakovic i Mladen Herceg

 Ivana Nobilo/Cropix

Hrvatski tehnološki startup Make IT Easy, koji je nedavno za razvoj softverskog rješenja MobilityONE lansirao Funderbeam kampanju prikupljanja kapitala čiji je cilj bio dosegnuti 200 tisuća eura, ulazi u završnicu s izvrsnom bilancom od preko 180 tisuća do sada prikupljenih eura.

Platforma MobilityONE zamišljena je kao globalni multijezični softver u cloudu te jednostavnan i modularan alat za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima različitih kompanija. Ideja je da softver s jedne strane upravlja svim dnevnim aktivnostima povezanim s korištenjem vozila, a s druge pripadajućim budžetima i operativnim troškovima, objašnjava Marko Stojaković, izvršni direktor tvrtke zadužen za prihode.

"Izlazimo na tržište čiji je trenutačni potencijal 3 milijarde dolara godišnjih prihoda i koje će do 2030. godine vrijediti 30 milijardi dolara godišnje. Dosad smo iz početne platforme koju smo razviljali 7 godina u praksi projektirali rješenje za ekspertne kompanije za upravljanje voznim parkovima te leasing društva koja žele svojim klijentima pružati usluge najma voznih parkova ili "full service" leasinga s uključenim uslugama održavanja, zamjene guma, registracije i osiguranja, popravaka šteta, putne asistencije i korištenja zamjenskih vozila, kao i drugih usluga integriranih u fiksnu mjesečnu cijenu leasinga.

Trenutno s našim MobilityONE rješavamo probleme upravljanja voznim parkovima:, proračun i budžetiranje troškova, kontrolu svih troškova korištenja, koordinaciju svih usluga organiziranih oko voznog parka kupaca. Korisnicima voznih parkova time omogućavamo znatne uštede u vremenu i resursima za sve aktivnosti povezane s korištenjem vozila", objašnjava Stojaković.

Navodi da će novom platformom MobilityONE biti moguće utjecati na bolju iskoristivost i učinkovitost voznih parkova, uz istovremeno smanjenje štetnih utjecaja na okoliš. Prema njihovim simulacijama, navodi Stojaković, u prosjeku upraviteljima voznih parkova štede i do 50 posto vremena te smanjuju negativan utjecaj na okoliš za minimalno 10 posto, optimizacijom voznih parkova i povećanjem efikasnosti prijevoza.

Što se tiče same Funderbeam kampanje, kompletan investirani kapital bit će uložen u završetak razvojnog ciklusa nove verzije platforme MobilityONE s kojim će izaći na globalno tržište. Potencijalni investitori imaju vremena do 16. studenog da preko Funderbeama - ulagačke platforme za startup kompanije te mala i srednja poduzeća - ulože novac u ovaj projekt.

"Dosad je više od 90 investitora uložilo skoro 190 tisuća eura, a Funderbeam ima više 24.000 malih investitora koji ulažu manje iznose u startup kompanije. Upravo zato smo odabrali tu platformu, jer na taj način promoviramo MobilityONE u 130 zemalja širom svijeta. Kapital iz ove investicijske runde kompletno ide u završetak nove verzije softvera, a idući investicijski ciklusi prikupljanja kapitala ići će na razvoj i širenje prodajne mreže te daljnje usavršavanje platforme, a ujedno ćemo se fokusirati na razvoj prodajne mreže i partnere koji nam mogu pomoći kod izlaska na najvažnija tržišta, od centralne i zapadne Europe do Sjedinjenih Američkih Država, navodi Marko Stojaković.

Dodaje da su njihovi ciljani klijenti stručne tvrtke za usluge voznog parka, ali i poslovni korporativni korisnici, čije vozne parkove u ovom trenutku procjenjuju na 50 milijuna vozila.

"Trenutno poslujemo na hrvatskom tržištu, a klijenti su nam jedna kompanija za poslovne najmove vozila, franšiza etablirane globalne rent-a-car agencije, jedna leasing kuća sa specijaliziranim uslugama i jedan od vodećih trgovaca automobilima. Dakle imamo „proof of concept“ za tri različite kategorije kupaca naše platforme. Nakon testiranja nove platforme, već od sredine sljedeće godine započinjemo rast u regiji, a iskorak na globalno tržište planiramo od početka 2023. godine. Voljeli bismo testirati naše rješenje čim prije na najkompetitivnijem tržištu, onom u SAD-u. Za taj projekt angažirali smo eksperta za tržište SAD-a i stratega za izlaske na strana tržišta", poručuje Mladen Herceg.

Tvrtka se, inače, nedavno preselila u novi ured, te grade razvojni tim u koji su uključeni razvojni inženjeri ne samo iz Hrvatske, nego i iz drugih zemalja.

"U ovom trenutku direktno i indirektno zapošljavamo 12 ljudi koji rade na postojećem sustavu i razvoju novog softvera. Preselili smo se u urede u pod sljemenskoj zoni, jer imamo mogućnost brainstorminga kroz šetnje u prirodi Medvednice", kaže Marko Stojaković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 02:53