TOP 1500 partner

Studenac market: Širenje mreže vodećeg maloprodajnog lanca Jadrana

Studenac je u svijet trgovine zakoračio prije 30 godina, a danas broji više od 650 prodavaonica od Istre pa sve do Dubrovnika
 Vedran Peteh/Cropix

Širenje mreže prodavaonica, razvoj i unapređenje poslovanja te uvođenje niza novih pogodnosti za kupce i zaposlenike istaknuti su dijelovi suvremene poslovne priče Studenca, vodećeg maloprodajnog trgovačkog lanca na Jadranu. U svojim počecima 1990-ih godina Studenac je predstavljao klasičnu malu trgovinu iz susjedstva, no od 2018., otkako je lanac u vlasništvu poljskog investicijskog fonda Enterprise Investors, prerasta u trgovinu koja prati svjetske FMCG trendove, a uz to uspješno zadržava prepoznatljiv dobrosusjedski karakter lokalnog marketa.

Tržišni iskorak i dolazak u Zagreb

Studenac je tijekom protekle tri godine povećao broj svojih prodavaonica za više od 70 posto te danas broji više od 650 trgovina i zapošljava više od 3500 djelatnika. U kontekstu širenja važno je istaknuti preuzimanje Istarskih supermarketa i zadarskog Sonika u 2019. godini te ovogodišnje preuzimanje biogradskog lanca Bure Trgovina d.o.o. Uspješnim akvizicijama Studenac je utvrdio svoju tržišnu poziciju lidera Jadrana, a novi značajan tržišni iskorak dogodio se u svibnju ove godine, kada je Studenac stigao u Zagreb. Otada su otvorene tri prodavaonice, a iz kompanije najavljuju da do kraja godine u glavnom hrvatskom gradu očekuju deset marketa.

Obogaćeno iskustvo kupnje

Prateći svjetske trendove, Studenac je posljednjih godina značajno unaprijedio ponudu. Kupcima je omogućio plaćanje režija, slanje i primanje paketa u suradnji s GLS-om, kao i online narudžbu namirnica posredstvom WOLT-a u većim gradovima. Prodavaonice manjih formata pokazuju sve veće prednosti jer nude uštedu vremena, ali i novca, te druge pogodnosti. Tako kupci Studenca mogu štedjeti uz program vjernosti ili uz asortiman privatnih robnih marki lanca koji donosi kvalitetne proizvode po atraktivnim cijenama.

Unapređenje društvene odgovornosti

Jačanjem svoje tržišne pozicije, u Studencu su prepoznali priliku da aktivno pridonesu pozitivnim promjenama u zajednici te su 2020. godine pokrenuli društveno odgovorni projekt "Korak bliže prirodi". U sklopu projekta održane su dvije akcije čišćenja mora i priobalja, a treća akcija je u pripremi za rujan. Cilj je kompanije dugoročno provoditi projekt te, uz daljnji razvoj poslovanja, sa svojim zaposlenicima nastaviti pružati podršku zajednici. Također, kao još jedan oblik podrške zajednici, Studenac je u 2021. pokroviteljstvom podržao dva najpoznatija hrvatska teniska turnira - WTA Croatia Bol Open i ATP Plava Laguna Croatia Open Umag.

"Suvremeni smo, ali i dalje smo trgovina- susjed na korak do svojih kupaca"

"Poslovna strategija Studenca usmjerena je, među ostalim, na širenje izvan Jadrana tako da je dolazak u Zagreb naš logičan iskorak. U glavnom hrvatskom gradu tako smo predstavili jedinstveni novi format proximity prodavaonice. Pokazatelj je to da smo posve usmjereni na potrebe urbane sredine i prilagođeni užurbanoj svakodnevici metropole. Nadohvat smo ruke našim kupcima, bilo da je riječ o lokacijama naših prodavaonica, praktičnom konceptu njihova dizajna za brzu kupovinu ili ponudi s, primjerice, svježim i modernim TO GO asortimanom. Suvremeni smo, ali i dalje smo trgovina-susjed na korak do svojih kupaca", pojasnio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 23:45