ŠIRENJE POSLOVANJA

Skijališta u portfelju: ‘Sada možemo nuditi ljetni, zimski i gradski turizam‘

Prije su AHG-ovci mogli ići raditi u Berlin ili Budimpeštu, a sada mogu i u Nassfeld

U hotel  Franz Ferdinand Mountain Resort planirano je i ulaganje od 15 milijuna kuna

Pulska turistička tvrtka Arena Hospitality Group kupila je još jedan hotel - Franz Ferdinand Mountain Resort u Nassfeldu u vrijednosti 112 milijuna kuna. Objavljeno je to u petak na Zagrebačkoj burzi. Time je nastavila najavljeno proširenje vlastita portfelja i širenje diljem regije srednje i istočne Europe. Uz postojeće hotele, apartmanska naselja i kampove u Puli i Medulinu te hotele u Njemačkoj, Mađarskoj i Srbiji, AHG je proširio svoje poslovanje i na Austriju. Zanimljiv je to trend hrvatskih hotelskih tvrtki koje su u zadnjih nekoliko godina počele širiti svoje poslovanje i na skijališta.

Za pulsku hotelsku kuću to je novo tržište kojim će zimskim odmarališnim hotelskim segmentom nadopuniti svoje postojeće poslovanje. Preuzimanje i upravljanje hotelom počinje u zimskoj sezoni 2021./2022. godine. Ističu da je Austrija jedno od najvećih tržišta Arena Hospitality Grupe pa ovakav spoj ljetovališnih, jadranskih destinacija Pule i Medulina s planinskom, alpskom destinacijom Nassfelda, koje su blizu i geografski i cestovno, dodatno osnažuju tržišno pozicioniranje Arena Hospitality Groupe koja je sada u mogućnosti nuditi svojim korisnicima i gostima kompletne mogućnosti ljetnog, zimskog i gradskog turizma.

Zgrada za zaposlenike

Ovaj hotel sa četiri zvjezdice orijentiran je na aktivan i obiteljski odmor tijekom cijele godine, nalazi se u poznatoj pokrajini Koruškoj, tradicionalno jednoj od najdražih i najposjećivanijih skijaških destinacija mnogih Hrvata..

Članica uprave AHG-a Manuela Kraljević objašnjava i da će dio sezonaca, koji rade u Istri, moći raditi i u Austriji.

- Hotel je otvoren cijele godine, a ne samo u zimskoj sezoni pa će biti zaposlen i dio postojećeg lokalnog kadra, ali svakako će u zimskim mjesecima zaposlenicima pulskih i medulinskih AHG-ovih smještajnih objekata biti dana mogućnost dodatnog rada u zimskim mjesecima.

Tome će pridonijeti i zgrada s uređenom 21 sobom za smještaj zaposlenika u obližnjem Vellachu koji je 12 kilometara udaljen od hotela. Ona je u vlasništvu hotela te je također dio ove akvizicije. Već smo imali pozitivna iskustva sa zapošljavanjem hrvatske rade snage u inozemstvu, kad su naši djelatnici u zimskim mjesecima radili u našim njemačkim hotelima u Berlinu, Nürnbergu i Kölnu - objašnjava Kraljević.

Arena Hospitality Group planira i dodatno investirati u kupljeni hotel i sagraditi nove sadržaje kako bi se povećala snaga i konkurentnost ovog hotela. Planiraju napraviti unutarnji i vanjski bazen koji će biti povezani, prostrani wellness centar sa saunama i zonama za opuštanje, bar na otvorenom te obogatiti ponudu i animacijsko-dječjim sadržajima. Izvedbeni projekti za te dodatne hotelske sadržaje već se pripremaju i razrađuju, a vrijednost investicije je 15 milijuna kuna.

Hotel je smješten u mjestu Tröpolach, a dio je Nassfelda. Hotel nudi 144 sobe, restoran, bar, wellness i saunu, dječje sadržaje te privatno parkiralište, a jedna od glavnih zanimljivosti hotela je pustolovni zid za penjanje u hotelu visok 16 metara.

Nove akvizicije

AHG ovime ne namjerava stati s akvizicijama, bez obzira je li riječ o zimskom, ljetnom ili gradskom turizmu.

- O kojim će se konkretnijim tržištima i segmentima turizma raditi, ovisit će o trenutačnim poslovnim mogućnostima kompanije i šansama na tržištima, ali sigurno će se nastaviti ekspanzija - ističe Kraljević. Dodaje da su protekle dvije godine za AHG bile izazovne s dva stajališta.

- Dovršene su, naime, investicije u resort u Puli, Arena Verudela Beach sa 147 apartmana 4*, kamp Arena Grand Kažela u Medulinu, naš najveći kamp, koji je repozicioniran s 3* na 4*, te se počelo investirati u naš kultni hotel u Puli. Poput svih ostalih u našoj industriji, ovo su bile dvije godine pod znakom pandemije. Kompanija ipak nije stala sa svojim razvojnim planovima, a pritom smo poštivali planiranu dinamiku te je do sada uloženo više od 516 milijuna kuna.

Hotel Brioni je u završnoj fazi investicije, otvorenje planiramo u proljeće 2022. godine, a tada ćemo ga predstaviti tržištu s novim imenom Hotel Grand Brioni Pula. Tu moramo spomenuti i početak radova na našem budućem hotelu u Zagrebu. Završetak investicije planiramo za kraj 2022. godine kada će Zagreb dobiti novi hotel sa 115 luksuznih soba - zaključila je Kraljević.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 15:37